Annulering af flytning af mobil abonnement til et andet teleselskab | YouSee Community
Spørgsmål

Annulering af flytning af mobil abonnement til et andet teleselskab

  • 29 december 2018
  • 1 kommentar
  • 65 visninger

Hej jeg vil høre om det er muligt at nå og få annulleret en opsigelse og flytning til et andet selskab?
Nummeret står til at være aktivt hos det nye teleselskab den 17/01-2019.
Men jeg har fundet ud af at sælgeren fra Telmore har løjet for mig, og jeg slet ikke hvad han har lovet mig.
Derfor vil jeg gerne beholde mit abonnement hos jer og vil undgå at at nyt abonnement og nyt simkort.
Håber meget det er muligt da jeg egentlig er godt tilfreds med at være hos jer.
Hilsen
Lennart

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Der kan der her fra brugerforummet ikke gøres noget ved, der skal tages kontakt til kundeservice, når de er der igen på Onsdag.

Besvar