Svar

Android vil ikke gå på WiFi

Jeg har en LG smartphone, der pludselig ikke længere vil gå på mit WiFi.

Der har ikke tidligere været problemer, men nu logger den ind 1 sekund, og hopper ud igen.
Der er ingen problemer med PC, Ipad, og chromecast.

På mit arbejde er der ingen problemer, der logger den fint på.
Er der nogen der kan hjælpe mig derude?
mvh
Jens Askov Jensen
icon

Bedste svar af jensaskov 31 august 2017, 10:02

Hej jeg har fundet problemet, mit virusprogram har lukket forbindelsen, da den advardede om at forbindelsen var usikker. Så skulle andre få sammen problem, check da virusprogrammet.
mvh
Jens

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg har prøvet det et par gange, efter at mobilen har været slukket helt, kommer den på igen.
Hej Joern

Det vil jeg prøve, jeg har flere gange prøvet og genstarte den, men det har ikke hjulpet.
mvh
Jens
Hejsa nu har jeg prøvet og slukke telefonen helt, det hjalp ikke øv øv
Omdømme 7
Badge +7
Så kan du prøve at gendanne indstillinger. Hjælper det heller ikke, kan du bruge den sidste udvej, som er gendan fabriksindstillinger. Bruger du den sidste udvej, slettes alle dine optagelser.
Hej jeg har fundet problemet, mit virusprogram har lukket forbindelsen, da den advardede om at forbindelsen var usikker. Så skulle andre få sammen problem, check da virusprogrammet.
mvh
Jens
Omdømme 7
Badge +7
Godt du fik problemet løst.
Jeg synes du skal markere dit sidste indlæg som løsningen.
Omdømme 7
Badge +3
jensaskov skrev:

mvh
Jens

Jeg vil foreslå at forbindelsen også checkes. Sæt nu at virusprogrammet har ret i at forbindelsen er usikker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)