Android app not available in country

Jeg får meddelelsen 'The item is not available in your country' når jeg forsøger at installere yousee app'en fra Google play, både for min tablet og for min smart-phone. Jeg befinder mig lige nord for Silkeborg og går på internettet via yousee bredbånd selv. Har nogen oplevet noget tilsvarende? Begge enheder er sat op med engelsk som sprog, mugligvis har det indflydelse.

Willy

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hmm. Indtil for en måned siden havde jeg en mobil der ikke havde dansk sprog, da den var købt i udlandet, men der var ikke problemer med at Downloade Apps, så det lyder underligt at du ikke kan få den App på, Prøv at ændre til dansk, og se om det hjælper.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du kører med VPN og har et "end point" i et andet land kan man få den fejl.

Nej, jeg har ike en VPN aktiv. Jeg prøvede faktisk at starte min VPN service mod Danmark, samme resultat.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Lidt langt ude, men prøv at tage din WAN IP adresse og tast ind på nogen af de sider, som viser IP adressers tilhørsforhold. Kan ikke huske om man kan gøre det hos RIPE mere. Prøv at gå ind på siden https://www.whatismyip.com/

Løsning fundet. Enheden var købt i udlandet og min Gmail konto var også oprettet der. Selv om jeg rettede min 'wallet' til dansk, hjalp det ikke. Jeg måtte oprette en gmail adresse fra Danmark og lave en factory reset på enheden, hvor jeg angav min nye gmail som konto. Senere kunne jeg tilføje min oprindelige gmail, så jeg har adgang til kontakter, kalender og købte apps. Men alle apps skal re-installereres 8-( . Jeg fik så andre problemer med Google play update, dem fik jeg dog løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)