Ændr til nyt betalingskort

Jeg har fået nyt betalingskort. Hvor og hvordan ændrer man til nyt betalingskort?

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
http://yousee.dk/mityousee/regning_og_betaling.aspx Her vælger du så din produkt kombination, og så skulle muligheden skift betalingskort komme op, hvis du allerede har lagret et betalingskort (ellers kan du vælge skift fra Betalingsservice til betalingskort).

jeg har netop forsøgt at bruge ovenstående link til at skifte kort. Det virker ikke. Nogen der ved præcist under hvilket menu punkt man skal under (udover at man skal være under sit abonnement naturligvis..). Det er ikke umiddelbart særligt intuitivt...
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet at vælge et produkt efter at have trykket på linket? Efter jeg trykker linket og vælge Yousee produkt kommer "Skift betalingskort" (link i Yousee grøn) nede i bunden af skærmen. Jeg kan ikke give dig et direkte link, da jeg ikke aner hvilket produkt du vil skifte betalingskort for.
Jeg forsøger også at skifte betalingskort, men jeg ender i en "Århusiansk rundkørsel", jeg håber at der er nogen fra YouSee, der af og til læser dette, ellers kan de få svært ved at holde på kunderne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)