Spørgsmål

Aktivering af data sim kort

Jeg har et abonnement, hvor der er tilknyttet mobilt data sim kort. Jeg skal installere et af disse i min Volvo, men hvordan aktiveres dette?
I brevet som medfølger til data sim kortet er er henvisning til kundeservice og installer mobilt bredbånd. Men på hjemmesiden kender man ikke denne henvisning.
Der er desværre ikke ret meget hjælp i selvbetjening.
Hvordan aktiverer jeg dette data sim kort til min bil?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er der et i forbindelse med dit mobilabonnement eller hvad?
Jeg har modtaget et data sim og kan ikke lave forbindelse i Mobile Partner. Skal et data sim aktiveres?
Omdømme 7
Badge +6
Mon ikke der gælder det samme som her. https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/aktivering-af-simkort-99482
Tak for svar. Jeg er i tvivl. Har forsøgt på yousee.dk/sim med mit mobil nr. og de sidste 4 tal under stregkoden. Men hvorfor skulle det være mit mobil nr., det er jo ikke givet at jeg har telefoni hos dem. Jeg kunne jo blot ønske at have mobildata til min PC.
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke mobil nummeret, men nummeret på det kort der skal aktiveres, det har jo sit eget nummer.
Jeg kan nu bekræfte, at et DATA SIM ikke skal aktiveres. I mit tilfælde har jeg været for hurtig ude, da data sim kortet først træder i kraft i morgen formiddag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)