Ændr til nyt betalingskort

Jeg har fået nyt betalingskort. Hvor og hvordan ændrer man til nyt betalingskort?

22 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
http://yousee.dk/mityousee/regning_og_betaling.aspx Her vælger du så din produkt kombination, og så skulle muligheden skift betalingskort komme op, hvis du allerede har lagret et betalingskort (ellers kan du vælge skift fra Betalingsservice til betalingskort).

jeg har netop forsøgt at bruge ovenstående link til at skifte kort. Det virker ikke. Nogen der ved præcist under hvilket menu punkt man skal under (udover at man skal være under sit abonnement naturligvis..). Det er ikke umiddelbart særligt intuitivt...
Omdømme 6
Badge +7
Har du prøvet at vælge et produkt efter at have trykket på linket? Efter jeg trykker linket og vælge Yousee produkt kommer "Skift betalingskort" (link i Yousee grøn) nede i bunden af skærmen. Jeg kan ikke give dig et direkte link, da jeg ikke aner hvilket produkt du vil skifte betalingskort for.
Jeg forsøger også at skifte betalingskort, men jeg ender i en "Århusiansk rundkørsel", jeg håber at der er nogen fra YouSee, der af og til læser dette, ellers kan de få svært ved at holde på kunderne.
Nu er jeg kommet ind i rundkørsel - skift til nyt kontonummer ved nyt betalingskort sender mig blot rundt i manegen!
Omdømme 6
Badge +1
Overvejet at tilmelde jer BS (Betalingsservice) i stedet for?
Bankerne skifter jo ikke jeres kontonumre ud, bare fordi at i får en nyt kreditkort.
Tilmelding til BS kan i gøre på jeres netbank og så er i 100% sikre på at jeres regning til Yousee også bliver betalt hver gang, fordi de hele sker automatisk på en fastlagt dato.
Jeg har altid brugt BS til at betale mine faste regninger og har aldrig oplevet problemer med det.
Omdømme 6
Badge +2
Per K skrev:

Overvejet at tilmelde jer BS (Betalingsservice) i stedet for?
Bankerne skifter jo ikke jeres kontonumre ud, bare fordi at i får en nyt kreditkort.
Tilmelding til BS kan i gøre på jeres netbank og så er i 100% sikre på at jeres regning til Yousee også bliver betalt hver gang, fordi de hele sker automatisk på en fastlagt dato.
Jeg har altid brugt BS til at betale mine faste regninger og har aldrig oplevet problemer med det.

Men det koster også 9,75 hver gang, hvor det er HELT gratis med kort
Omdømme 6
Badge +6
Det er rigtigt, men langt hellere en konto til betaling af løbende udgifter, end at det betales fra den konto hvor man har de daglige udgifter.
Med en konto til de faste udgifter skal man ikke tænke over om det nu bliver betalt og til tiden, og, at der er penge på kontoen, og de faste udgifter er adskilt fra den øvrige økonomi. Fordel. Bedre økonomisk oversigt.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Det er rigtigt, men langt hellere en konto til betaling af løbende udgifter, end at det betales fra den konto hvor man har de daglige udgifter.
Med en konto til de faste udgifter skal man ikke tænke over om det nu bliver betalt og til tiden, for det gør det, og de faste udgifter er adskilt fra den øvrige økonomi. Fordel. Bedre økonomisk oversigt.

Rettet : Normalt er beløb og dag fast, så det er blot at lave en konto til konto overførsel fra betalingskontoen til lønkontoen pr den dato Yousee hæver på kortet og vupti, der er sparet 9,75 kr
Omdømme 6
Badge +6
Det er lige netop det der er gjort, der overføres er fast beløb til betalingskontoen hver måned, så banken betaler de faste udgifter derfra.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Det er lige netop det der er gjort, der overføres er fast beløb til betalingskontoen hver måned, så banken betaler de faste udgifter derfra.

Der var lige lavet en ombytning, jeg prøver igen

Normalt er beløb og dag fast, så det er blot at lave en konto til konto overførsel fra betalingskontoen til lønkontoen pr den dato Yousee hæver på kortet, og vupti, der er sparet 9,75 kr
Omdømme 6
Badge +6
Alt andet er betaling via PBS, at You See så har mulighed med kort, gider jeg ikke bruge tid og kræfter på, det er så lidt i det store hele.
Omdømme 6
Badge +2
mich skrev:

Radiomanden skrev:

Der var lige lavet en ombytning, jeg prøver igen

Normalt er beløb og dag fast, så det er blot at lave en konto til konto overførsel fra betalingskontoen til lønkontoen pr den dato Yousee hæver på kortet, og vupti, der er sparet 9,75 kr

Der er iøvrigt også mange banker der tilbyder et gratis dankort til betalingskontoen.
Omdømme 6
Badge +6
Som skrevet er det så lidt i det store hele at det er uden betydning, kan ikke betale husleje, antenneforening, el, forsikringer og andet med kort, så alt er PBS.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Som skrevet er det så lidt i det store hele at det er uden betydning, kan ikke betale husleje, antenneforening, el, forsikringer og andet med kort, så alt er PBS.

Ja, og flere og flere tager gebyr via PBS, så løber det hurtigt op
Omdømme 6
Badge +6
Der er jo ikke noget alternativ når der skal betales udgifter.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Der er jo ikke noget alternativ når der skal betales udgifter.

Jo da, jeg betaler med kortbetaling
Omdømme 6
Badge +6
At You See er den eneste, sparer ikke meget.
Omdømme 6
Badge +1
Men hvor længe endnu er det gratis med kort betaling? Man kan allerede opleve flere steder på nettet at der bliver pålagt et gebyr for kort betalinger hos de diverse betalingsservices der benyttes af danske butikker og firmaer.
Eks. så blev jeg pålagt et betalingsgebyr hos Callme, da jeg betalte de 2 sidste regninger med kort og interessant nok, så var gebyret nøjagtig det samme som BS tager for deres service.

Eks. hos Fullrate der har de gebyrer på kortbetaling og hvem er det der ejer Fullrate?
Det gør TDC lige som de også ejer Yousee.
Så jeg tror ikke at gratis kortbetaling varer ved for evigt, det kommer før eller siden alligevel hos Yousee.
Omdømme 6
Badge +2
Per K skrev:

Men hvor længe endnu er det gratis med kort betaling? Man kan allerede opleve flere steder på nettet at der bliver pålagt et gebyr for kort betalinger hos de diverse betalingsservices der benyttes af danske butikker og firmaer.
Eks. så blev jeg pålagt et betalingsgebyr hos Callme, da jeg betalte de 2 sidste regninger med kort og interessant nok, så var gebyret nøjagtig det samme som BS tager for deres service.

Eks. hos Fullrate der har de gebyrer på kortbetaling og hvem er det der ejer Fullrate?
Det gør TDC lige som de også ejer Yousee.
Så jeg tror ikke at gratis kortbetaling varer ved for evigt, det kommer før eller siden alligevel.

Der har altid været et mindre gebyr hos mange netbutikker, når man købte varer og når man havde automatisk optankning, det er ikke nyt

Men her taler vi om automatisk kortbetaling, men ja. Og gebyret kan også sættes yderligere op på Betalingsservice, når nu Nets skal tjene endnu mere ind til deres aktionærer
Omdømme 5
Badge +7
Gør som mig. Få et Visa/Dankort til jeres budgetkonto.
Omdømme 6
Badge +2
joern skrev:

Gør som mig. Få et Visa/Dankort til jeres budgetkonto.

Netop

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P