Spørgsmål

Adgangskode så den matcher e-mailserveren

Badge
  • Bruger
  • 6 kommentarer
Vi kan pludselig ikke mere bruge vores Samsung tablet til at sende/modtage e-mails. Under Min TDC konto >Synkroniseringsindstillinger > Adgangskode > Adgangskode til konto skriver vi koden til TDC Webmail og TDC online, men får så beskeden Opsætning kunne ikke afsluttes. Godkendelse mislykkedes.
Hvad er der mon gået galt?

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej L_js

Det er rigtig vigtigt, at du bruger mailadressen og den kode, du har lavet til din mailboks. Det er ikke nødvendigvis den samme, som du bruger til webmail.

Du kan ændre den under instillinger i webmailen. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Tak Stefan,
Jeg bruger nu den nye kode jeg har lavet specielt til min mailboks, og så får jeg ingen fejlmeddelelse. Det tyder altså på at forbindelse til serveren nu er oprettet, og antallet af mails i indbakken er da også øget. Men jeg kan ikke åbne indbakken, og det er måske et lokalt problem på tabletten? Til gengæld har jeg haft "held" til at sende en mail, så problemet er måske på vej til at blive løst.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Louis

Hvilken webbrowser kører du med på din tablet? :)

Hvis du går ind fra en PC eller MAC oplever du så nogle udfordringer dér?
Badge
Tak Kasper.
Web browseren er Google Chrome.
Vi har ingen problemer med vores PC'er.
Og så til allersidst: Nu kan vi igen bruge vores Samsung tablet til at sende/modtage e-mails. Hurra
God dag:D:D
Omdømme 5
Badge +7
L_js

Tak for tilbagemeldingen! :) Dejligt at det virker igen.

Del gerne løsningen med forummet hvis der er var noget specifik du gjorde som afhjalp problemet og markér den gerne som bedste svar :) Så kan andre nemmere finde løsninger på forummet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)