Adgang til webmail

WEBMAIL Siden TDC er blevet til You See har vi haft problem med at gå på webmail når vi er væk fra hjemmeadressen. Det gælder både for mobiltelefon og tablet (via Wi Fi)

Hver gang vi forsøger. kommer den sammen besked: "Forbindelsesproblem, der kunne ikke oprettes sikker forbindelse"

Den 15.07. ringede vi til 70 70 40 40 og talte med flere medarbejdere. Den sidste kunne oplyse at den 18.07. kl. 18.00 ville problemet være løst.

Det er ikke blevet indfriet. Vi har været på ferie i flere perioder og hver gang har vi ikke kunnet læse vores mail.

Af You See Forum kan vi se at der er en del som har det samme problem. Det havde været på sin plads at You See havde informeret sine kunder om webmail.

Måske havde det været hensigtsmæssigt at tingene havde fået lov til at køre videre i TDC regi indtil der var sikkerhed for at alt virkede som det skulle.

I dag har vi igen ringet til 70 70 40 40 og foreholdt You See problemet uden at få andet ud af det end en masse snak. Endvidere var der en medarbejder, der fortalte at der var mange der havde det samme problem.

Det eneste der kom ud af det, var at vores mobilnummer er opført på en liste. Disse kunder ville få besked, når engang der var styr på tingene og muligheden for at komme på webmail virkede..

Meget er forsøgt også at kontorllere at mailadressen er knyttet til Login. Måske er der nogen mobilkunder som har en løsning på et tilsvarede problem.

Det vil være hensigtsmæssigt at den You See ansvarlige for You See Forum i det midste fremsatte en kommentar. 

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg går ikke ind på webmail for at se mine modtagne mails. På mobilen er opsat en mailkonto som på min PC. Modtager mails både på min stationære PC, bærebare PC, mobiltlf. og tablet.

Det kan jeg sagtes forstå og gøre men det er ikke det jeg og - i hundredevis af andre tidligere TDC kunder - har brug for.

Med hjælp fra en medarbejder i en YouSee butik har jeg uden held forsøgt den løsning som er skitseret.

Jeg synes det er lidt mærkeligt at den ansvarlige hos YouSee ikke kommer på "banen" og fortæller om hvornår vi kan forvente at problemet er løst.

Jeg har flere gange ringet til 70 70 40 40 uden der er kommet noget ud af det. Ved sidste samtale foreslog en medarbejder at jeg jævnlig tjekkede på yousee.dk og under "menu" forsøgte at komme på webmail eller i kontakt me kundeservice. - Der er endnu ikke lykkes.

Måske har Nicolaj-YouSee en kommentar !

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hejsa,

Jeg vil meget gerne se lidt nærmere på den fejl du oplever på webmail, men jeg skal lige bruge lidt flere oplysninger fra dig.

Kan du fortælle hvor du oplever denne fejl? Tilføj meget gerne et screendump af, hvilken knap/link du trykker på når denne fejlbesked kommer frem - så hiver jeg lige fat i vores ansvarlige.

PS: Jeg fjerner lige dit indlæg i YouSee Mobil Login forsvundet, da kommentaren ikke er relevant for dette emne.

Vh

Nikolaj

Har haft samme problem når jeg ville tjekke vebmail via internet explore. Fandt ud af at de virkede i andre brovsere.

Prøvede at tjekke ved at klikke på mail til venstre for Mit yosee.

mvh.

Ole

Hej

Det beskrevne problem er opstået et at TDC er blevet til YouSee. Før den tid kunne jeg via "Mit TDC" komme til selvbetjening, webmail, abonnementer etc.

Problemet og proceduren er den samme både for min Samsung Smartphone og Samsung Tablet.

Klikker jeg på Internet og skriver yousee.dk fremkommer der en menu øverst til højre - 3 grønne streger - her kan klikkes på flere links.

Det mærkelige er at det ikke altid de samme links der kommer frem, f.eks. er det ikke altid at der er en link der hedder "webmail"

Dem jeg særlig har forsøgt med er - Kundeservice, webmail, når jeg klikker på disse links får jeg denne besked i en popupmenu:

"Forbindelsesproblem"

Der kunne ikke oprettes en sikker forbindelse"

Jeg har konstateret via siden "Tilknyt YouSee mail til dit YouSee Login" at min mailadresse eksisterer der.

Nedenfor er teksten på den klage jeg den 27. juli sendte til YouSee:

WEBMAIL
Konto nummer xxx xxx xxx 
Mobil xx xx xx xx
Siden TDC er blevet til You See har vi haft problem med at gå
på webmail når vi er væk fra hjemmeadressen. Det gælder både
for mobiltelefon og tablet (via Wi Fi)

Hver gang vi forsøger kommer den sammen besked:
"Forbindelsesproblem, der kunne ikke oprettes sikker
forbindelse"

Den 15.07. ringede vi til 70 70 40 40 og talte med flere
medarbejdere. Den sidste kunne oplyse at den 18.07. kl.  18.00
ville problemet være løst.

Det er ikke blevet indfriet. Vi har været på ferie i flere
perioder og hver gang har vi ikke kunnet læse vores mail.

Af You See Forum kan vi se at der er en del som har det samme
problem. Det havde været på sin plads at You See havde
informeret sine kunder om webmail.
Måske havde det været hensigtsmæssigt at tingene havde fået
lov til at køre videre i TDC regi indtil der var sikkerhed for
at alt virkede som det skulle.

I dag har vi igen ringet til 70 70 40 40 og foreholdt You See
problemet uden at få andet ud af det end en masse snak.
Endvidere var der en medarbejder, der fortalte at der var
mange der havde det samme problem.

Det eneste der kom ud af det, var at vores mobilnummer er
opført på en liste. Disse kunder ville få besked, når engang
der var styr på tingene og muligheden for at komme på webmail
virkede.

Hej Nicolaj
Jeg kan forstå på medarbejder jeg har talt med i telefonen og ved besøg i butikken i Silkeborg at hvis jeg ønsker at kunne se mine mail på tablet er jeg nødt til at oprette en e-mail konto.
Det var ikke nødvendigt hos TDC, da kunne jeg i "Mit TDC" komme hele vejen rundt, som beskrevet ovenfor.
Når jeg er udenfor hjemmet har jeg tidligere via WiFi se "Mit TDC" på den måde.
Det kan jeg så ikke længere og det synes jeg derfor det er blevet ringere.

Skærmbilledet på min Samsung tablet ligner det jeg kan se på min PC, herfra er det ingen problem at komme rundt i de forskellige link.
Når jeg via "internet ikonen på min tablet skriver - yousee.dk - her er der øverst 4 links - TV & film - Musik - Mail - Mit YouSee.
De 2 første er der ingen problem med at komme videre med de 2 sidste får jeg denne besked:
Forbindelseproblem
Der kunne ikke oprettes sikkerforbindelse.
Nedenfor er der 6 links - Tv - Bredbånd - Mobil - Mobilt bredbånd - Fastnet - Kundeservice.
Her er det kun - Kundeservice - jeg ikke kan komme videre i og får den samme besked.

Jeg håber denne beskrivelse kan være med til at løse mit problem, så det også bliver muligt at bruge de links som pt. er inaktive.
I det gl. forrum kunne man vedhæfte en fil, det vil bedre vise hvad jeg mener.
Jeg ser frem til at få en kommentar fra dig
venlig hilsen
7504jlo
Efter at TDC (privat) blev til You See har jeg siden 15. juli forsøgt at se min mail i webmail uden der kom en løsning på problemet.
Jeg har skrevet mange gange og talt i telefon med 70 70 40 40 et utal af gange ligesom jeg har haft både Samsung telefon og tablet med i butikken hele 3 gange eller i alt omkring 25 henvendelser.
Alt sammen uden at der kom noget som helst ud af det, så jeg kunne fortsat ikke læse mail på telefon eller tablet.
I torsdags tog jeg både telefon og tablet med ud til Ældre Sagen, hvor der er åben datastue. Jeg fortalte 3 personer om mit problem, som de i begyndelsen var lidt uforstående overfor.
Problemet blev dog løst ved at installere Crome browseren og vupti var det muligt at komme ind på de links under yousee.dk som tidligere har været inaktive.
Det forbavser mig meget at ingen, efter de mange henvendelser til medarbejdere i TDC og YouSee, har nævnt nødvendigheden af at have Crome browseren installere.
Samme problem som adskillige andre "nye" brugere af You see med at se webmail - og nedslående, at læse at ingen har kunnet få hjælp ( = uprofessionel håndtering af kunders problemer i sådan en overgangsfase), men nu har jeg fået hjælp af 7504jlo:" Problemet blev dog løst ved at installere Crome browseren og vupti var det muligt." Mange tak for det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)