Har du brug for at tilgå din YouSee mail, så klik her: YouSee mail
- Redigeret af admin
WEBMAIL Siden TDC er blevet til You See har vi haft problem med at gå på webmail når vi er væk fra hjemmeadressen. Det gælder både for mobiltelefon og tablet (via Wi Fi)
Hver gang vi forsøger. kommer den sammen besked: "Forbindelsesproblem, der kunne ikke oprettes sikker forbindelse"
Den 15.07. ringede vi til 70 70 40 40 og talte med flere medarbejdere. Den sidste kunne oplyse at den 18.07. kl. 18.00 ville problemet være løst.
Det er ikke blevet indfriet. Vi har været på ferie i flere perioder og hver gang har vi ikke kunnet læse vores mail.
Af You See Forum kan vi se at der er en del som har det samme problem. Det havde været på sin plads at You See havde informeret sine kunder om webmail.
Måske havde det været hensigtsmæssigt at tingene havde fået lov til at køre videre i TDC regi indtil der var sikkerhed for at alt virkede som det skulle.
I dag har vi igen ringet til 70 70 40 40 og foreholdt You See problemet uden at få andet ud af det end en masse snak. Endvidere var der en medarbejder, der fortalte at der var mange der havde det samme problem.
Det eneste der kom ud af det, var at vores mobilnummer er opført på en liste. Disse kunder ville få besked, når engang der var styr på tingene og muligheden for at komme på webmail virkede..
Meget er forsøgt også at kontorllere at mailadressen er knyttet til Login. Måske er der nogen mobilkunder som har en løsning på et tilsvarede problem.
Det vil være hensigtsmæssigt at den You See ansvarlige for You See Forum i det midste fremsatte en kommentar.