Svar

Adgang til links på yousee.dk

Jeg kan forstå på medarbejder jeg har talt med i telefonen og ved besøg i butikken i Silkeborg at hvis jeg ønsker at kunne se mine mail på tablet er jeg nødt til at oprette en e-mail konto.
Det var ikke nødvendigt hos TDC, da kunne jeg i "Mit TDC" komme hele vejen rundt, som beskrevet ovenfor.
Når jeg er udenfor hjemmet har jeg tidligere via WiFi se "Mit TDC" på den måde.
Det kan jeg så ikke længere og det synes jeg derfor det er blevet ringere.

Skærmbilledet på min Samsung tablet ligner det man kan se på PC, herfra er det ingen problem at komme rundt i de forskellige link.
Når jeg via "internet ikonen" på min tablet skriver - yousee.dk - her er der øverst 4 links - TV & film - Musik - Mail - Mit YouSee.
De 2 første er der ingen problem med at komme videre med de 2 sidste får jeg denne besked:
Forbindelseproblem
Der kunne ikke oprettes sikkerforbindelse.
Nedenfor er der 6 links - Tv - Bredbånd - Mobil - Mobilt bredbånd - Fastnet - Kundeservice.
Her er det kun - Kundeservice - jeg ikke kan komme videre i og får den samme besked.

Jeg håber denne beskrivelse kan være med til at løse mit problem, så det også bliver muligt at bruge de links som pt. er inaktive.
icon

Bedste svar af Kasper 14 september 2016, 13:35

7504jlo skrev:

Hej Kasper
Jeg har her i eftermiddag tjekket både Samsung telefon og tablet om de links, som jeg har beskrevet som værende inaktive og de virker stadig ikke.
Med den link, som du har sat ind bruges til at opsætte en e-mail konto og det er ikke det jeg har brug for.
Efter at have installeret Crome browseren kan jeg se mine mail og komme rundt i alle YouSee´s link.

Noget andet er hvis der er en grad af sandhed i det Flemming K. skriver om. Er det under alt kritik at der sådan "drives gæk" med kunderne.
"Man ved ikke om der skal gøres noget ved det" eller "ønsker ikke at kommunikere noget ud" og "selv prøver en gang imellem"
Der må være nogen i foretagenet "YouSee" der har røde ører !!

Hej igen

Tak for din tilbagemelding :)

Linket til opsætningen var også blot et alternativ til at gå på webmail fra en mobil webbrowser netop fordi, at webmailen ikke er optimeret til mobile webbrowsere.

At de omtalte links virker, fortæller mig at siden virker som den skal, hvilket også var min opfattelse fra starten af. Det var dog godt lige at få slået det fast fra din side også.

Så for at afslutte har vi ikke en generel fejl i forhold til webmailen.

God dag :)

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har en Samsung tablet GT-p5110
Jeg har lige logget ind på 'Mit yousee' via mit wifi.
Alle link virker og jeg har ingen problemer med at se min webmail.
Jeg forstår det således at du har en TDC-mail og at du ikke kan se den tdc-webmail på Mit Yousee.
Måske er det fordi du ikke har aktiveret/tilknyttet din mail til dit login??
se denne side:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mail-til-login

Det kunne også tænkes at den browser du bruger på din tablet skal tømmes for browserdata.
Hvis du bruger chrome:
Tre lodrette prikker ude til højre - øverst.
Indstillinger > "beskyttelse af personlige indstillinger" >
Se nederst "Ryd browserdata" > Ryd data fra "Altid"
marker ud for Browserhistorik+Cachelagrede billeder og filer+formulardata for autofyld.
"Ryd Data"
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints majah har modtaget fra andre medlemmer.

@7504jlo
Hvordan går det. Kunne du mit svar, eller har du forsat problemer?
Hej majah
Tak for din kommentar og spørgsmål.
Ja, jeg har stadig problem med at kunne læse mine mail og de problemer der er beskrevet i mit indlæg dvs de samme link virker stadig ikke.

Jeg kan komme rund i internettet, læse dagblade, se drtv og komme ind alle steder jeg ønsker.

Jeg har været inde på den side, du skriver om og her får jeg besked om at min mailadresse er registreret.
Jeg bruger ikke Crome, men sletter med jævne mellemrum historik og maphistorik etc.

For at se om der er fejl i systemet vil jeg formatere min tablet og gå tilbage til fabriksindstilling uden brug af sikkerhedskopi og gendan.

Det hele kan ende med at jeg opsiger mit TDC bredbånd og finde en anden udbyder selv om det godt nok vil være træls.

Jeg har skrevet til YouSee og TDC flere gange og ringet utallige gange uden at få nogen hjælp
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fruens tablet havde problemer med Yousees app (og andre), og det hjalp at gå tilbage til fabriksinstillinger. Du skal dog kun gøre det, hvis flere apps på din tablet opfører sig underligt.

Med hensyn til Yousee.dk vil jeg anbefale, at du prøver en anden browser. Jeg skifter selv mellem Chrome, Firefox og sjældent Opera. Nogen gange virker den ene og nogen gange virker den anden :(

Yousee kan ikke hjælpe os med alt vores udstyr. De har derfor slået nogen streger i sandet. De f.eks. gerne hjælpe dig med webmail, men mail nede på din tablet, må du selv rode med. Når Yousee ikke vil hjælpe, bruger du bare dette forum :cool:
Efter at TDC (privat) blev til You See har jeg siden 15. juli forsøgt at se min mail i webmail uden der kom en løsning på problemet.
Jeg har skrevet mange gange og talt i telefon med 70 70 40 40 et utal af gange ligesom jeg har haft både Samsung telefon og tablet med i butikken hele 3 gange eller i alt omkring 25 henvendelser.

Alt sammen uden at der kom noget som helst ud af det, så jeg kunne fortsat ikke læse mail på telefon eller tablet.

I torsdags tog jeg både telefon og tablet med ud til Ældre Sagen, hvor der er åben datastue.
Jeg fortalte 3 personer om mit problem, som de i begyndelsen var lidt uforstående overfor.

Problemet blev dog løst ved at installere Crome browseren og vupti var det muligt at komme ind på de links under yousee.dk som tidligere har været inaktive.

Det forbavser mig meget at ingen, efter de mange henvendelser til medarbejdere i TDC og YouSee, har nævnt nødvendigheden af at have Crome browseren installere.
Har samme problem som 7504jlo. You See besvarer det med, at de godt kender problemet, men ikke ved om de gør noget ved det ! Andet svar går på, at det aldrig har været meningen, at TDC Webmail skulle kunne anvendes fra tablets !! - de ønsker ikke at kommunikere om emnet og opfordrer til at man selv prøver en gang imellem om problemet er løst. Mage til dårlig kundeservice skal man lede længe efter.
Flemming K.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 7504jlo

Jeg byder lige ind :)

Nu har jeg forsøgt at tilgå webmail fra min iPhone og det sker uden problemer, så jeg kan ikke se at vi skulle have en generel fejl omkring det at tilgå mail.yousee.dk fra en mobil webbrowser. Det skal siges at jeg tester i Safari :)

Såfremt der er links der ikke virker eller peger i forkert retning, så er det naturligvis noget vi gerne hører nærmere om, så det kan blive rettet, for sådan skal det naturligvis ikke være.

Siden er ikke optimeret til mobil-browser, så det kan forventes, at siden ikke står som den plejer i forhold til en PC/MAC og derfor kan det anbefales at sætte mailkontoen op i den indbyggede mailklient som enheden tilbyder. Vejledning hertil, findes her:

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mobil/android

Meld gerne tilbage om du kunne bruge mit input :)
Hej Kasper
Jeg har her i eftermiddag tjekket både Samsung telefon og tablet om de links, som jeg har beskrevet som værende inaktive og de virker stadig ikke.
Med den link, som du har sat ind bruges til at opsætte en e-mail konto og det er ikke det jeg har brug for.
Efter at have installeret Crome browseren kan jeg se mine mail og komme rundt i alle YouSee´s link.

Noget andet er hvis der er en grad af sandhed i det Flemming K. skriver om. Er det under alt kritik at der sådan "drives gæk" med kunderne.
"Man ved ikke om der skal gøres noget ved det" eller "ønsker ikke at kommunikere noget ud" og "selv prøver en gang imellem"
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
7504jlo skrev:

Hej Kasper

Hej igen

Tak for din tilbagemelding :)

Linket til opsætningen var også blot et alternativ til at gå på webmail fra en mobil webbrowser netop fordi, at webmailen ikke er optimeret til mobile webbrowsere.

At de omtalte links virker, fortæller mig at siden virker som den skal, hvilket også var min opfattelse fra starten af. Det var dog godt lige at få slået det fast fra din side også.

Så for at afslutte har vi ikke en generel fejl i forhold til webmailen.

God dag :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P