Abonnement, som passer til mig?

Kære TDC / TDC brugere

Jeg oprettede oprindeligt mit abonnement hos ”Nano Mobil” omkring 2011, da jeg studerede på akademi og jeg vurdere at deres produkt passede godt for mig som målgruppe på daværende tidspunkt. Nano Mobil gik konkurs og blev overtaget af CBB mobil og nedgraderet i features og nu fuldstændig omlagt til en helt anden målgruppe/segment med basis pakker.

Jeg må indrømme, at jeg syntes ikke at CBBs tilbudte produkt passer til mig, som kunde mere og specielt ikke efter denne fusionering.

På nuværende tidspunkt bor jeg i udlandet (Tyskland) og benytter mit nummer, til når jeg kommer hjem til Danmark for at besøge familie og venner. Jeg tænker herunder, at lidt taletid og måske data ville være ideelt da SMS er ved at uddør pga programmer som Whatsapp og mulighed for optankning manuelt online. Derudover vurdere jeg også at minimumsforbrug/abonnement priser er spild, da der kan gå måneder fra at jeg tænder min mobiltelefon igen.

Spørgsmål:
Kan TDC tilbyde/skræddersy et produkt, som passer bedre til mig som segment/kunde eller henvise til en konkurrent som kan? (Jeg har haft mit nuværende nummer i 10 år og ønsker derfor ikke at skifte til et taletidskort med nyt nummer, hver gang jeg kommer til Danmark) Glad humørikon

Venlig hilsen

TeeVee

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TeeVee, 

Velkommen til TDC Forum. 

Du kan ikke oprette TDC-abonnement, hvis du ikke bor på en dansk adresse, desværre Trist humørikon

Hej Andreas,

Tak for dit, svar. Mine forældre bor stadig i Danmark og jeg har derfor stadig mulighed for, at kunne oprette abonnement i deres navn.

Kan du herunder bekræfte om TDC har en pakke, som kunne passe til mig som segment?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan se vores abonnementer HER - det er ikke muligt at skræddersy et mobilabonnement i TDC. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)