4g dækning men timeout på fx facebook eller parkeringsapp i KBH

Hej

Jeg har en OnePlus One med alle opdateringer. De seneste uger har jeg oplevet, at selv om telefonen viser optimal 4G dækning får jeg timeout på fx Facebook eller EasyPark parkeringsapp i København. Kan jeg gøre noget eller kan Yousee/TDC?

Mvh Klavs

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Du kan hvis muligt, prøve at teste sim-kortet i en anden enhed og se om det samme er tilfældet. 

Ydermere kan du prøve at teste selve hastigheden via f.eks. app'en Netperform og se hvad den siger dér.

Jeg håber du har eller har fået løst problemet og du er også altid velkommen til at kontakte os nærmere.

• Hej Kasper og tak for dit svar. Jeg ved, at der kan være problemer med OnePlus Ones understøttelse af 4G i yderområder, hvor der køres på de lave mastefrekvenser. Men jeg har oplevet midt i Roskilde, Midt i København og i Køge, at 4G dækningen mistes. Det er et periodisk fænomen, som jeg synes har været aktuelt de sidste 3 uger. Min søn har en OnePlus 2, der ikke burde have samme problem og som kører med en anden softweare og han oplever samme problem, at fx Facebook eller SnapChat ikke vil forbinde selv om telefonen markerer fuld 4G Vi har begge fået nyt Yousee simkort. Mit nummer er xxxxxxxx og hans er xxxxxxxx

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Hej 
  • 

Det er noget som vi rigtig gerne vil undersøge nærmere og i den forbindelse, så må du meget gerne kontakte os via vores kontaktside her :D

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)