Spørgsmål

SMS på mobil og smartwatch


Badge

Samsung S22 Ultra og smartwatch 5 pro LTE har jeg abonnement til.

Jeg oplever fejl i sms tråden og random modtagelse af sms beskeder og ikke at besked tråden er synkroniseret på begge enheder. Hvorfor understøtter abonnementet hos Yousee ikke dette? Og hvilke indstillinger på mobil og eller smartwatch skal være aktiveret for at abonnementet virker efter hensigten?

Ellers er wifi faktisk bedre og så opsige abonnementet til smartwatch?


11 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1

Jeg oplever det samme med min Samsung S22+ og mit Smartwatch 4 LTE.

Det var aldrig noget problem, da jeg havde smart watch abonnement ved Telia.

Jeg oplever at mange af de SMS’ere, jeg modtager, kun kan ses på uret. Ikke ret praktisk, hvis man kun har telefonen med sig.

Det burde vel være muligt at modtage beskederne både på telefonen og på uret.

Jeg har desværre ikke fundet nogen opsætning, der hjælper noget.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er G Mail og enhederne er synkroniseret, så skulle Mails da vises på begge enheder.

Omdømme 1
Badge +1

Hvis det er G Mail og enhederne er synkroniseret, så skulle Mails da vises på begge enheder.

Nej, det er ikke GMail. Det er almindelige SMS’ere.

Jeg oplever samme fejl.

 

Hvis fx. min telefon er slukket får jeg sms’en på telefonen - det er fint nok.

 

Når jeg så tænder telefonen fremgår den/de sms samtaler fra uret ikke på telefonen - ???

Har kontaktet samsung, de siger det er et problem fra udbyderens side!

 

HELP!!! Det er super frustrerende ikke at kunne se tidligere dele af en samtale! 

Omdømme 7
Badge +9

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Vi er ved at undersøge dette nærmere og jeg vender tilbage igen snarest muligt😊

Omdømme 1

Hej Alle 

Vi er ved at undersøge dette nærmere og jeg vender tilbage igen snarest muligt😊

har samme problem , det er lidt tilfældigt hvilke sms og opkald der lander på hvilken enhed.. det er ikke godt nok og kan have store konsekvenser i i mange sammenhænge, find venligst løsningen hurtigt , ellers er det smartwatch abonnement jo ubrugeligt 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Vi er i gang med at undersøge nærmere og teste internt, men jeg beklager, at jeg endnu ikke har en konkret melding til jer endnu. Det arbejdes der på at give jer hurtigst muligt. 

Jeg beklager generne mange gange og at det endelige svar trækker ud😐

Omdømme 1

Nu er jeg igen kommet i klemme ang. arbejde fordi der ikke kommer noget brugbart fra yousee omkring manglende synkronisering mellem mobil og smartwatch ved modtaget sms og opkald.  . Først bruger i flere år ekstra på at få smartwatch abonnement til Android mobiler på markedet , og så fungerer det ikke . 

Sjovt nok at ios (iphone ) kom flere år før og virker . 

Ikke godt nok yousee 😡 

HILSEN EN OVERSET SAMSUNG BRUGER

Jeg oplever stadig samme fejl. Det kan ikke være rigtigt man skal sidde og læse SMSer på sit ur, og derefter besvare dem på sin telefon for at være sikker på at korrespondancen forsætter på telefonen?

 

Jeg har senest været forbi jeres butik, men blev igen spist af med forklaringen at det er et problem fra samsungs side, hvilket ikke er korrekt!  

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Vi har ovre i en anden tråd fået en melding fra en bruger, der har fået det løst ved at nulstille netværksindstillinger. Kan I prøve det? 

I kan se kommentaren her:
 

 

Besvar