Svar

Hvornår virker mine nytilkøbte data?

Badge

Er der nogen, der ved, om yousee holder lukket over weekenden? Jeg har lige tilkøbt data til min mobil for en lille time siden (fredag ca. 17.30), netop fordi det lige præcis kunne betale sig for mig at få data til weekenden og mandagens hjemmearbejde. Men jeg synes ligesom ikke det slår igennem, heller ikke når jeg genstarter min tlf. Og nu bliver jeg da helt bange for, hvis der først møder nogen op på mandag og aktiverer mine data - så havde jeg ihvertfald nok overvejet mit tilkøb nøjere.

icon

Bedste svar af Radiomanden 25 March 2023, 17:02

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Tilkøb af Data top Up skulle normalt komme hurtigt, hvad det så skyldes at det ikke er kommet igennem vides ikke, det kan da være at det skyldes de sene tidspunkt at det er købt. Ja, der er lukket når det er Weekend, YS kan kontaktes her: https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal til 22:00

Eller teknisk support på

70 70 34 48

Mandag - Fredag: 8 - 18

Weekend og helligdage: 9 - 18

Badge

Mange tak for nummeret til teknisk support. Her er det dog en robot, man taler med og som ikke kan viderestille til nogen før endt weekend. Ærgerligt de skilter med åbent i weekenden, når de kun tilbyder pseudohjælp. Jeg kan vist blot advare mod at tilkøbe gb sent fredag eftermiddag 🤗

Omdømme 7
Badge +10

Der vil blive stillet om, Teknisk Support HAR åben på det nævnte nummer i det nævnte tidsrum Hvis ,and f.eks ikke svarer robotten, så vil den stille om, der er også andre måder at få den til det.

Besvar