fejl kode 303 smart wear til samsung 4 CLASSIC

Smart wear  til galaxy  samsung  4 classic hver gang jeg forsøger lave en tilgang til det kommer jeg til en fejl kode 303 når jeg  forsøger kommer den til om jeg vil betale 30kr osv flueben i akseptere så går den videre og efter ca 2min kommer den fejl kode hvorfor???

Denne tråd kan ikke kommenteres

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Hvis der er problemer med at bestille Online, så kan der bestilles hos kundeservice.

Omdømme 6
Badge +9

Har du fuldt vejledningen, samt den ikke er på wifi?

Ellers kontakt kundeservice

Hej Johnny, fandt du en løsning på fejl 303 problemet da jeg sidder med samme fejl.

Vil gerne høre hvordan du kom videre🙂

Jan

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Fejlen kan måske ligge i den type abonnement der haves - bemærk, at løsningen ikke kan vælges på enhvert abonnement. Blot en tanke. 

Hej Kasper,

Hvad så hvis fejlen kommer når man har et abonnement der tillader smart wear? Nu havde jeg fat i Samsung som kom ud med at det stadigvæk ikke var 100% kompatibel, men det var dog angående fejl kode 5000, og at det var fra yousee’s side af.

Yousee roder stadig med en løsning på 4 uge nu, så håber da snart der kommer en løsning. Det virker fint på kones ur, så underligt at det ikke virker på mit da det er samme abonnement. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @TobiasYS og @janwedelheinen 

Fik I løst problemet med jeres ure og har I været i kontakt med vores support i forbindelse med fejlsøgning?

Det er stadig ikke løst, men de er da søde til at skrive hver uge at jeg ikke er glemt😂

Omdømme 7
Badge +9

Hej @janwedelheinen 

Ja okay og øv :/ 

Jeg beklager at løsningen så ikke ligger lige for😕

Hej

Eventuelle nye nyheder om 303-fejl ?

Nope, ingen tilbagemelding fra Yousee. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej i tråden 

Til jer der har udfordringer og andre der måtte opleve det og læse med, så skal det understreges at Smartwatch-abonnementet til Galaxy Watch 4 KUN virker sammen med Samsung telefon. Det samme som hvis det var iPhone → iWatch. Jeg har set flere eksempler på, hvor man som kunde ikke var klar over dette. 

Jeg ved ik om det giver afklaring - hvis ikke, skal vores tekniske support kontaktes. 

God dag🌞

Så er det heldigt at det er Samsung jeg bruger, men det virker stadig ikke på min, men fint på konens???

Virker heller ikke her - Samsung Galaxy Watch 4 og Samsung Galaxy S21 Ultra. Jeg får fejlkode 303, hver gang jeg prøver. Wifi er slået fra osv.

Stadig ingen, der har fået løst dette?

Nope, får en gang hver 3. uge en besked om, at de ikke har glemt mig og deres tekniker arbejder på sagen, right...😱

Stadig ingen, der har fået løst dette?

Mit blev løst vha. hjælp fra supporten.

Jeg havde åbenbart en smartwatch-bestilling hængende i limbo der kun fremgik af den gamle selvbetjeningsportal under tilkøb (brug linket “skift til den gamle side”). Efter jeg fjernede denne, kunne jeg efter et par timer genstarte processen fra uret, og denne gang gik det godt.

Nope, får en gang hver 3. uge en besked om, at de ikke har glemt mig og deres tekniker arbejder på sagen, right...😱

Har lige modtaget mit nye GS smartwatch5 og det virkede. Men nok en dyrere løsning....