Spørgsmål

Bestilling af datadelingskort

Badge

Jeg blev ringet op af YouSee. De 5 minutter blev til et døgn søndag. Vi aftalte bestilling af datadelingskort, men jeg modtager en ordrebekræftelse på et nyt abonnement med nyt nummer 3 timer 3 GB, og YouSee har besluttet, at nummeret er udeladt. Det "hemmelige" nummer, 70 70 31 57, kan ikke ringes op

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det "hemmelige" nummer, 70 70 31 57, kan ikke ringes op

Jo det kan det godt, det ser ud til at være et nummer der ringes fra når der er bestilt et opkald.

Badge

Nummeret 70703157 afbrydes, når der ringes til det

Omdømme 7
Badge +9

Det gjorde det ikke, der kom en besked om at man ikke var blevet glemt med hensyn til et opkald. Derefter blev opkald afbrudt.

Badge

Mine opkald afbrydes med det samme 

Omdømme 7
Badge +9

Uanset hvad, så er det er ikke et nummer hvor man kan  få fat på nogen eller ligge en besked. kan ikke forestille mig at der er nogen fra YS der ringer til nogen på en Weekend. Det er kun Teknisk Support der er bemandet 09:00 - 18:00.

Bestilling af Datadeling kort kan gøres på Mit You See.

Badge

Jeg har talt med tre YouSee medarbejdere søndag, som ikke var teknisk support. Den første, der lavede fejlen. Den anden kunne ikke rette fejl, men henviste til 70703448. Den tredje kunne heller ikke kunne rette fejl, men lovede at ringe tilbage i løbet af nogle minutter. Det er så nogle timer siden

Omdømme 7
Badge +9

70703448 er nummeret til teknisk support, det er den eneste afdeling der er åben på weekender og helligdage, Kundeservice/Regningsservice er lukket.   https://yousee.dk/hjaelp/kontakt

Badge

Nu var svaret "salg" på 70703448, men det er så forkert, ligesom det salgspersonale, der ringer søndag?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Andy58 

Jeg beklager hvis der er blevet bestilt noget andet end det der oprindeligt blev aftalt. Det er naturligvis ikke i orden. 

Du har altid 14 dages fortrydelsesret når du bestille via telefonen, så du kan blot tage kontakt til vores Kundeservice i dag, og så kan de annullere ordren. De kan kontaktes på telefonisk eller via chat, her: https://yousee.dk/hjaelp/kontakt/kontakt-abonnement

Besvar