Svar

Yousee More / mobilt bredbånd

Omdømme 2
Badge

Hejsa

Når man har dobbelt data via Yousee More, gælder det så også data på mobilt bredbånd (fx 50gb bliver til 100gb)? 

Og så lige et tillægsspørgsmål angående det mobile bredbånd og dvale - er det nogen der ved hvordan det præcist fungerer? Kan man sætte i dvale midt i en måned (fx betale fuld pris i 14 dage og så betale dvale pris resten af tiden) eller gælder det kun hele kalender-måneder?

På forhånd tak for hjælpen.

icon

Bedste svar af Radiomanden 1 januar 2020, 13:41

Dobbelt Data med You See more fordel gælder Mobil abonnementer. Ønskes der mere på Mobil Bredbånd skal der haves et abonnement med mere Data.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2
Badge

Måske et dumt spørgsmål, men kan du ikke se det på Mit Yousee ?

Der kan jeg da se jeg har dobbelt data på min mobil… 

Omdømme 2
Badge

Ikke noget dumt spørgsmål, problemet er blot at abonnemenet først træder i kraft i februar, så det optræder endnu ikke under mit yousee - når tiden kommer dukker det jo op og så ved jeg jo selvsagt mere, men måske nogle vidste måske hvad jeg skal forvente :-)

Omdømme 7
Badge +7

Dobbelt Data med You See more fordel gælder Mobil abonnementer. Ønskes der mere på Mobil Bredbånd skal der haves et abonnement med mere Data.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Hans49 

Jeg har markeret Radiomandens svar som bedste svar :) Det gælder ikke mobilt bredbånd.

Besvar