Web-mail opsætning | YouSee Community
Spørgsmål

Web-mail opsætning

Først sad jeg i kø længe som nr. 1, da jeg endelig kom igennem til Cæcilie kl. 10:51, fik jeg et svar tilbage med det samme kl. 10:51, og derefter stillede jeg et nyt spørgsmål, hvorefter der blev sendt et spørgsmål tilbage kl. 10:58 …. og så skete der simpelthen ikke mere …. og jeg fik aldrig løst min problem … efter at have sat og ventet på chatten og skrevet flere gange til Cæcilie, afbrød jeg forbindelse kl. 11:51 :O( Det svar jeg havde fået, blev besvaret forkert … Jeg skal have tilføjet min web-mail til Mit YouSee, og spurgte til hvad Pop3 brugernavn var, fik at vide at det bare var min e-mail adresse, men det virkede ikke, da mit YouSee brugernavn var min e-mail adresse … så nu sidder jeg her, og kan ikke komme videre … Super dårlig chat-service, må jeg sige … i hele taget en meget uoverskuelig hjemmeside, og vejledning til at få tilknyttet min e-mail var heller ikke korrekt, når jeg fulgte den, så lige nu sidder jeg her, og kan ikke komme videre :-(

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Brugernavn på POP3 er din e-mail adresse. 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @beritnybo 

Det lyder som om, at der er sket en fejl i forbindelse med din chat - det beklager jeg mange gange. 

Når det er sagt, så er det helt korrekt som Slangefar skriver, og her finder du opsætningsguides til YouSee Mail:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail

Du må meget gerne markere bedste svar i denne tråd :) 

Besvar