Spørgsmål

Mystisk SMS har andre fået noget lignende?

• Bruger
  • 5 kommentarer

Kære Kunde

Vi kan se, at dit betalingskort desværre er blevet spærret, fordi vi ved en fejl er kommet til at reservere 1 krone på din konto flere gange. Det beklager vi meget.

Fra midnat kan vi garantere, at dit kort virker igen, så du kan bruge det i morgen. 

Reservationerne på din konto sørger vi naturligvis for at annullere med det samme. Når vi har gjort det, skal din bank også annullere dem. 

Hvis du har spørgsmål til dit betalingskort eller til, hvornår din bank annullerer reservationerne, skal du kontakte din bank.

Hvis du har andre spørgsmål, er vi klar til at hjælpe dig på 70 70 40 40 mandag-torsdag fra kl. 8-17:30 og fredag fra kl. 8-16:30.

Venlig hilsen

YouSee

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Den er rigtig nok. Prøv at kigge på din netbank. Flere er ramt af uheldet. 

Badge

Har fået mail med samme indhold i dag 28. februar kl. 16:39.  I min Netbank var der en times tid senere ingen tegn på, at betalingskortet var spærret.  Dets status var “Aktivt”.  Måske var fejlen allerede rettet.

Kan heller ikke se træk eller spærret kort. Undrer mig over teksten at de vil rette trækket, og man også skal bede banken gøre det samme, det giver ingen mening. Og så burde de skrive en forklaring på hjemmesiden når de laver sådan noget fusk. Prøvede at ringe og fik at vide jeg var nummer 45 i køen, hip hip hurra. Mail får man svar efter 5 dage. :-( 

Omdømme 7
Badge +7

Fra midnat kan kort bruges igen, brug PBS så er der styr på det, og noget sådan kan ikke ske.

Besvar