Spørgsmål

Login men med forkert informationer

Hej med jer
Jeg har lige logget ind p[ mit YouSee, og selvom jeg har brugt mit eget kundenummer, og selvvalgte kode, kommer jeg ind på en fremmeds yousee side.
Jeg burde komme ind på Musvågevej xxx men ender op med Runebakken xx

Andre der har det problem, mest af alt for sikkerhedens skyld.

51 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Man bør checke sine oplysninger i selvbetjeningen for ændringer, som andre brugere er kommet til at lave. Herunder registrerede betalingskort til kortbetaling. Har man selv lavet ændringer bør man checke om disse ændringer er gået igennem på egen selvbetjening.
Jeg kommer også ind på en anden kundes profil. Det er jo et cirkus med den selvbetjening.
Omdømme 7
Badge +7
Samme her. Vi er tilsyneladende flyttet og har fået fastnet 😃
Det er lotto. Nu er jeg logget ind på en ny fremmed profil.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, her er det en anden kunde anden gang man prøver.
Jeg mindes, at det her er sket før. Det har de så ikke lært noget af.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg ringede ind om det, og de sagde rigtig mange har ringet.
Omdømme 7
Badge +7
Der er nok desværre ikke så mange på arbejde nu, som kan gøre noget ved det.
Omdømme 7
Badge +7
Den er stadig helt gal her.
Omdømme 7
Badge +3
Noget er gået endnu mere galt end det var i forvejen.

Logger jeg ind på selvbetjeningen for abonnementer, der er overført fra TDC - det er kun et mobilabonnement - vises nu både mobil, bredbånd og TV. Der vises mit navn og adresse, men om andet indhold så også er mit, kan man være usikker på.

Logger jeg ind på selvbetjeningen for abonnementer, der hele tiden har ligget under YouSee - det drejer sig om TV og bredbånd - vises slet ingen abonnementer.

Forværringen er sket i løbet af dagen (søndag 11. juni 2017). I morges var der "kun" den fejl, at TV-abonnementet manglede, men det har det gjort gennem lang tid.
Omdømme 7
Badge +3
Nu har det ændret sig så mine abonnementer vises uanset om der anvendes login for tidligere TDC eller for YouSee. Men den er stadig gal, har lige fået et telefonopkald fra en bruger, der fik mit telefonnummer og navn vist i stedet for sit eget.

Det ligner en sag for Datatilsynet.

--------------------
2 minutter senere: Nu får jeg en anden brugers telefonnummer, navn og adresse og abonnementer. Det ændrer sig åbenbart hele tiden.
Nu har de lukket helt ned. Det var de længe om.
Omdømme 2
Badge
Nåh... Nu har klummergøjerne rettet fejlen - alt er som før: Man kan nu kun se sine egne ting på Mit YouSee - så længe, det varer.............
I morges var der "kun" den fejl, at TV-abonnementet manglede, men det har det gjort gennem lang tid.

Har du fået tv tilbage? Det har jeg nemlig (igen).
Omdømme 7
Badge +8
Kære alle,

Som I allerede ved, så oplevede vi en beklagelig fejl på Mit YouSee som gjorde, at når du loggede ind med dit YouSee-login, så kunne du få adgang til en anden brugerprofil.

Fejlen opstod på baggrund af en opdatering som desværre forårsagede disse problemer - det er naturligvis dybt beklageligt og må simpelthen ikke ske.

Vi har nu fået den rettet efter at have lukket ned for adgang kl. 20:15, men vi er også ærgerlige over, at vi ikke fik lukket endnu hurtigere ned.

Tak for jeres input her i tråden, hvis I har spørgsmål eller er I tvivl om noget vi kan hjælpe med, så sig endelig til!

Vh
Nikolaj

Som en bruger skrev, så havde MANGE allerede ringet ind om problemet. OG hvis der ikke er nogen på deres pind om søndagen, hvor det hele røg i hegnet, kan man så ikke fra Kundeservice, ringe til en YouSee-medarbejder om at logge på hjemmefra, og lukke lårtet ned???

Jeg ringede ca. 18.30 og der blev lukket ned 20.15 ergo må nogen jo have arbejdet på en søndag.
Omdømme 7
Badge +8
Og nu er det også på version2.dk og Ekstrabladet...
https://www.version2.dk/artikel/yousee-laekkede-personlige-oplysninger-kunder-1077473 Og YouSee beklager bare...............

Skulle de lade være med at beklage.
Det har stået på EB i rigtig msnge timer.
Min selvbetjening er gået helt ned, ligesom den var det op til det store datalæk.
Omdømme 7
Badge +3
Min selvbetjening har mistet samtlige abonnementer på begge logins, og er i øvrigt noget langsom både ved log ind og log ud.

Dele af den gamle selvbetjening vedr. TV ser ud til at virke endnu, men man bør nok lade være at bruge den til ændring af ekstrakanaler m.m., da det ikke vides om ændringer vil fungere. Den kan sandsynligvis når som helst holde op med at virke, og man bør derfor ikke bruge den til at foretage ændringer af nogen art. Den ligger på dette link - det vil starte med at man skal logge ind med det login, man bruger til sit TV-abonnement:

https://yousee.dk/mityousee/forside/mit_tv.aspx
Omdømme 7
Badge +3
Der er stadig fejl i selvbetjeningen når det drejer sig om valg af TV-kanaler.

Hvordan fejlene viser sig og om der er fejl, er individuelt for den enkelte bruger, så den ene brugers oplevelser kan være ganske anderledes end den anden brugers oplevelser.

Hvis man ikke kan vælge det ønskede inde i selve selvbetjeningen kan man prøve at klikke på "TV" øverst på siden (står med meget lille skrift), over det egentlige selvbetjeningsvindue. Hvis man bliver smidt helt ud at selvbetjeningen og man har mere end ét login, kan man prøve med det andet login. Hjælper det heller ikke må man ringe til YouSee kundesupport på 70 70 40 40. Selv om man advares om lang ventetid, kan man være heldig og komme til helt uden ventetid. Det oplevede jeg for nogle dage siden. Prøv tidligt om formiddagen.
Jeg har lige tjekket igen, nu er jeg på Lerdammen xx

Det kører da for dem
Omdømme 2
Badge
Samme her. Vi er tilsyneladende flyttet og har fået fastnet :D

Jamen tillykke da med det! Ingen flytterod eller andet bøvl i den retning... Come on, YouSee!!!!!
Omdømme 2
Badge
Mon det er russerne igen, som laver balladen???
Hej med jer
Jeg har lige logget ind p[ mit YouSee, og selvom jeg har brugt mit eget kundenummer, og selvvalgte kode, kommer jeg ind på en fremmeds yousee side.

Ikke lige det problem. Står der en anden brugrs navn, eller hvordan ser der ud? Hvis der da ellers ER noget at se derinde!!!!!

Fordi i lange, umindelige tider har Mit YouSee været T O T O L T i hegnet! Og lige nu er det som med blinklyset: Det virker - nu virker det ikke - det virker - nu ..........

Det er nogle amatører, YouSee har sat på opgaven med at samle det gamle TDC & YouSee. F'IX IT!

Jeg kan se de andres kontaktinformationer, hvilken produkter de har, samt hvordan de betaler deres regninger.
Omdømme 2
Badge
Hej med jer

Ikke lige det problem. Står der en anden brugrs navn, eller hvordan ser der ud? Hvis der da ellers ER noget at se derinde!!!!!

Fordi i lange, umindelige tider har Mit YouSee været T O T O L T i hegnet! Og lige nu er det som med blinklyset: Det virker - nu virker det ikke - det virker - nu ..........

Det er nogle amatører, YouSee har sat på opgaven med at samle det gamle TDC & YouSee. F'IX IT!

Jeg kan se de andres kontaktinformationer, hvilken produkter de har, samt hvordan de betaler deres regninger.

Ja.... Mon vi får et års gratis internet og TV for alle de problemer, de giver os med den Beta-hjemmeside? Hmmmmm

Og underligt, at du kan få lov til at se andres private anliggender, når man næsten ikke kan "få lov" til at se sine egne pga. det skrammel!
Det er lotto. Nu er jeg logget ind på en ny fremmed profil.
Desværre betyder det jo at der er andre der kan komme ind på "vores" rigtige konto, og lave ballade.

Besvar