Spørgsmål

Kludder i regningen


Hej Allesammen.
Jeg har for, efterhånden ret længe siden, bedt om at mit mobilabonnement skulle betales månedsvis og ikke per kvartal, men står nu med en regning for tre måneder, dog kun med forbrug, men har ikke mulighed for at betale et så stort beløb på én gang, så mit spørgsmål er, har Yousee lavet kludder i det, eller har jeg ikke været opmærksom nok og hvis det er Yousee der har lavet fejlen, hvordan skal jeg så gribe det an? ?

Håber i kan hjælpe.

Mvh en meget fattig Martin Frederiksen ??

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Mobil betales altid på måneds basis, TV og Bredbånd er kvartal.
Mobil betales altid på måneds basis, TV og Bredbånd er kvartal. Nu er situationen så sådan at jeg
har betalt mit mobilabonnement pr kvartal i 6 måneder, var nød til selv at bede om at betale månedsvis, så den udmelding giver ikke mening i mine øre, men det kan sagtens være at du har ret ?

Besvar