Svar

Ingen mail til mor

Min gamle mor modtager ikke mine mails længere, fordi de bliver blokeret af spamfilteret. Har indstillet filteret til at lade mine mails slippe igennem, men de bliver stadig udelukket.

Kan man slå det indbyggede Yousee-spamfilter fra, så mor igen kan få mine mails?

icon

Bedste svar af lordfynbo 7 februar 2020, 11:10

:slight_smile: Kan du ikke gøre følgerne, de mails som hun gerne vil modtage der rydder i spam filteret. de eller dem vælger du så foroven at marker som ikke spam.

Altså du vælger at marker disse mail i hendes spam filteret. som ikke Spam. Så skulle de gerne hoppe i indbakken og gøre fremover  disse mail hun ønsker at modtag. og  de mail hun ikke ønsker  som rydder i hendes indbakken som er spam marker du foroven som spam enklevis .

Blot forslag   

Se original

6 Kommentarer

Badge +2

:slight_smile: Kan du ikke gøre følgerne, de mails som hun gerne vil modtage der rydder i spam filteret. de eller dem vælger du så foroven at marker som ikke spam.

Altså du vælger at marker disse mail i hendes spam filteret. som ikke Spam. Så skulle de gerne hoppe i indbakken og gøre fremover  disse mail hun ønsker at modtag. og  de mail hun ikke ønsker  som rydder i hendes indbakken som er spam marker du foroven som spam enklevis .

Blot forslag   

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Wiljam 

Fik du løst problemet og kunne du bruge @lordfynbo ‘s svar:relaxed:

Som supplement til hans svar, kan jeg anbefale, at hendes spamfilter indstilles som beskrevet i punkt 5-7:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/spamfilter

Hej Kasper

Nej! Jeg har tilføjet min email til “Tillad meddelelser fra-boksen” uden virkning.

Badge +2

:slight_smile: Jeg oplever så modsat fortegn med at blokke mails. Det virker ikke dette filter. har nu forsøgt at blokke samme mails på alle tænkelige måder uden held.. Så nu vælger jeg blot at slette., Og er mig en gåde at youSee ikke finder en løsning-- 

Jeg har derudover, ingen andre forslag til din tråd Wiljam. Er den fremgangsmåde. jeg selv bruger og har brugt og har virket end til nu. ..

Er sikker nogen som har andre gode forslag-,  

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Wiljam 

Så vil jeg nok anbefale at kontakte vores tekniske support, så vi kan få undersøgt sagen nærmere. 

Du finder kontakt til dem her

Helt sikkert, Kasper, helt sikkert.

Besvar