Spørgsmål

Hvordan stopper man det vedblivende popup af "ønsker du at ændre adviseringstilladelse"?

det er meget irriterende at hver gang jeg åbner webmail popper spørgsmålet: ""ønsker du at ændre adviseringstilladelse" ? hvordan stopper man det!!! jeg er dødtræt af den!! og nej jeg ønsker ikke at ændre den!!! Jeg har lavet den som jeg ønsker det!!

6 Kommentarer

Der er ingen dato, så man kan se, om det er en gammel kommentar.

Men jeg har samme problem.

Typisk, at YouSee ikke gde at tage sig af det.

Omdømme 7
Badge +7

Hej i tråden :) 

Hvilken enhed åbnes webmailen på og hvorpå denne meddelelse dukker op? 

Det er på min bærbare computer med Windows. Og den kommer kun op, når jeg går på YouSee webmail. Her kommer den med meget jævne mellemrum. YouSee burde starte med at forklare, hvad en adviseringstilladelse er, og så kunne der være en “Vis ikke igen” knap.

Kjeld

Omdømme 7
Badge +7

Hej Kjeld 

Advisering om indkomne mails kan slås til/fra under indstillinger på webmailen, men jeg kan forstå, at det er en anden besked du får og ikke blot notifikationer om, at du har modtaget en ny mail. 

Kan du sætte et billede ind af den fejl du får her i tråden? 

Helt uændret: Hvad er en ADVISERINGSTILLADELSE?, hvad betyder det? og hvordan stopper jeg den evindelige pop-up?

Kristian A

Omdømme 7
Badge +7

Helt uændret: Hvad er en ADVISERINGSTILLADELSE?, hvad betyder det? og hvordan stopper jeg den evindelige pop-up?

Kristian A

Hej Kristian 

Upload gerne et billede i tråden af den besked du ser og generer dig. Så er det nemmere at give et konkret svar der passer til det du oplever :relaxed:

Besvar