Svar

Hvor mange mails kan der sendes af gangen efter "opgraderingen"?

Oplever, at jeg pt. får autosvar på "too many recipients" når jeg BCC sender til en e-mail liste på 100 eller 200 personer. Det har fint kunnt lade sig gøre før. Hvad er grænsen nu efter "opgraderingen"?
Sender forholdsvis ofte mails til en større forening. :?
icon

Bedste svar af Stefan 11 februar 2020, 09:10

Hej Stefan, 

Kan du henvise til de eksakte regler for afsendelse af mange mails til medlemmer? antal pr. time/minut/størrelse/indhold mm?

På forhånd tak.

vh

Bjarne

Hej Bjarne

Du kan læse lidt med her. Jeg kan se, at der ikke lige står noget omkring antallet af modtagere på siden, så det har jeg lige meldt videre. Jeg har dog for god ordens skyld undersøgt, om det stadig er 300, der er maks., og det er det fortsat.

https://postmaster.tdc.dk/

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Kim

Velkommen til YouSee Forum. :)

Umiddelbart ligger grænsen på 300 mails på en time. Får du den besked, kan det lyde som om, at du muligvis har nået det punkt, men så bør det virke igen senere.

Der havde ikke været sendt mere end 1 eller 2 mails, inden jeg sendte lidt under 200 afsted og fik beskedden.
Omdømme 3
Badge
Hej Kim
Jeg har haft de samme problemer i de sidste par dage. Den 21. november kunne jeg uden problemer sende til mine 54 medlemmer. Nu kan jeg ikke sende til dem længere. I går kunne jeg sende til to mailadresser samtidig, men ikke til de 5 i min bestyrelse. I dag kunne jeg så pludselig sende til de 5 mailadresser i bestyrelsen, men stadig ikke til de 54 medlemmer. Jeg bruger Windows Live Mail og har skrevet om problemet et andet sted i forum.
mvh

Hej Stefan, 

Kan du henvise til de eksakte regler for afsendelse af mange mails til medlemmer? antal pr. time/minut/størrelse/indhold mm?

På forhånd tak.

vh

Bjarne

Omdømme 5
Badge +7

Hej Stefan, 

På forhånd tak.

vh

Bjarne

Hej Bjarne

Du kan læse lidt med her. Jeg kan se, at der ikke lige står noget omkring antallet af modtagere på siden, så det har jeg lige meldt videre. Jeg har dog for god ordens skyld undersøgt, om det stadig er 300, der er maks., og det er det fortsat.

https://postmaster.tdc.dk/

Besvar