Genoprettelse af mappen kladde. | YouSee Community
Spørgsmål

Genoprettelse af mappen kladde.


Hej
Jeg har i min oprydnings iver slette min kladde mappe, hvordan kan jeg oprette denne igen. Det er lidt et problem for hver gang jeg skriver en mail bliver jeg afbrudt af en fejlmeddelse ang. den manglende kladde mappe. Jeg har forsøgt at oprette en ny mappe med navnet kladde, men den den ender nede i listen af oprettede mapper og ikke under de faste mapper som ( Spam, Papirkurv, Sendt ).
Mvh Jan

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg får samme fejl med YouSee webmail, når jeg skriver en ny mail. Jeg har dog ikke slettet nogen mappe kaldet kladde. Jeg bruger stort set aldrig YouSee webmail, men prøvede lige om jeg kunne sende en mail. Jeg vil tro, at YouSee stadig arbejder på mail platformen, og det forhåbentlig snart kommer i orden.
Jamen når nu Yousee ikke kan informerer om opdateringen af deres platform, ja så er det da godt er der er nogle vakse kunder der kan hjælpe på vej...
Mange tak herfra
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kan se på driftsinformation, at der har været bøvl med mail 2/5, og det er måske det som stadig spøger lidt.
Omdømme 7
Badge +7
Nu har jeg fået mappen Kladder igen og kan sende fra YouSee webmail.

Besvar