Svar

genoprettelse aar postkasser på MAC

Jeg har fået ny MACBOOK Air, fordi den gamle pludselig døde. Ingen problemer med det, aktive mails er der, men jeg havde lavet private postkasser i mailprogrammet, hvor jeg havde gemt vigtige mails. 

Jeg har kontaktet Yousee, men de kunne ikke hjælpe. Jeg har før fået hjælp her og krydser fingre for, at det sker igen. 

Hilsen Lone

icon

Bedste svar af Stefan 11 februar 2020, 09:18

Hej Lone

Det er svært at gætte på - det kommer lidt an på, hvordan det har været sat op. Hvis du har haft det liggende lokalt på computeren i mailprogrammets egne mapper, så er det svært at gøre noget, da du i så fald skal have fat i de data, der ligger på den døde computer. Hvis de mails stadig ligger på mailserveren (webmail), så bør de kunne hentes ind i mailprogrammet på din nye computer. 

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Da det er en Web Mail, lige som f.eks G mail, så kan der jo ses det samme uanset hvilken enhed der logges på med.

Tak, men det er de aktive mails, og dem kan jeg godt se. Men jeg havde lavet private postkasser på mailsiden, hvor jeg har gemt vigtige mails, og det er de postkasser, der ikke kommer frem. Og jeg håber, der er nogen, der har en ide til, hvordan jeg kan genskabe dem.

Mig igen, med de manglende mappe på WEBMAIL. Er der virkelig ingen, der ved, hvordan jeg kan genskabe mapperne på mail?

Hilsen Lone

Omdømme 5
Badge +7

Hej Lone

Det er svært at gætte på - det kommer lidt an på, hvordan det har været sat op. Hvis du har haft det liggende lokalt på computeren i mailprogrammets egne mapper, så er det svært at gøre noget, da du i så fald skal have fat i de data, der ligger på den døde computer. Hvis de mails stadig ligger på mailserveren (webmail), så bør de kunne hentes ind i mailprogrammet på din nye computer. 

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Stefan, ja de ligger desværre på computeren og jeg har desværre ikke kunnet finde nogen, der kan åbne den. De siger, de har noget med sikkerhed at gøre. Men tak for svar. Hilsen Lone 

Besvar