Forkerte mails går i Spamfilter | YouSee Community
Spørgsmål

Forkerte mails går i Spamfilter

Jeg har også problemet med at visse mails går i spamfilter selv om mail’en er ok. Bl.a. gik en mail fra YouSee drift i spammappen.

Jeg har forsøgt både at flytte dem til indbakken og/eller under handlinger at markere at det ikke er spam. MEN næste gang er den stadig i spammappen.

Er der noget jeg kan gøre for at ændre det?

Jeg vil jo gerne have dem i indbakken næste gang efter jeg har godkendt afsenderen.

Hilsen Søren

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet "Indstillinger for spammail" på Indstillinger og Mail?

I min Yousee bjælke er der ikke noget der hedder “Indstillinger for spammail”.

Jeg har en fane, der hedder “Præferencer” og under den har jeg prøvet “mail-filtre”. Jeg forsøgte at lave et mail-filter, der tillod mails fra afsenderen til indbakken. Men betingelsen kan jeg åbenbart ikke gemme, fordi den er væk næste gang jeg logger ind. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er med YouSee webmail med AJAX muligheden. Kører du med HTML udgaven? 

Jeg bruger Zimbras standardversion.

Jeg kan ikke lige se hvor jeg kan skifte til noget der hedder Ajax?

Under præferencer - mail er der denne indstilling:

Vis HTML:

Som HTML (når det er muligt)  

Som tekst

hvor HTML er valgt.
Omdømme 7
Badge +7

Hvis du kører HTML udgaven, skifter du til AJAX med fanebladet Indstillinger og Generelt. 

Tak.

Nu er jeg på AJAX og er så spændt på hvordan mail-filtret vil opføre sig fremover.

Jeg fandt så ud af hvorfor jeg kørte HTML i stedet for AJAX. Det er fordi at i EDGE  kan jeg ikke indlæse AJAX versionen - programmet foreslår at jeg skifter til HTML, hvilket jeg så har gjort.

Nu har jeg så skiftet til Google Chrome og så kan jeg godt køre AJAX versionen.

Foreløbigt tak for hjælpen.

Og nu må jeg så konstatere at e-mail’ene stadig går i spamfilteret og nu ser de meget mærkelige ud?

Besvar