Spørgsmål

Ang. sletning af valgfrie TV-kanaler

• 14 november 2016
  • 1 kommentar
  • 313 visninger

En gang for lang tid siden blev Yousee's system opdateret. Denne opdatering blokkerede for mine ændringer af valgfrie TV-kanaler i sådan en grad, at jeg siden har betalt for TV-kanaler jeg ikke har bestilt. Siden den gang er 12 kanaler registreret som betalende og IKKE de 10 som jeg altid har haft. Hver gang jeg forsøger at ændre mine valgfrie kanaler --- står 2 kanaler TCM og MTV-Dance som nummer 11 og 12. Disse to kanaler skulle have været slettet af Jeres system for længst. Hvorfor har I ikke slettet disse to kanaler for længst? Jeg kan til enhver tid bevise via meddelelser fra Jer på e-mails, at disse kanaler er OPSAGT for lang tid siden. Vær venlig at rette fejlen NU og tilbagebetale for 2 kanaler i op til flere måneder.
Med venlig hilsen
Leif Pedersen
(PS) Jeg vil ikke i fremtiden se at TCM og MTV-Dance står på min liste som betalende kanaler - OKAY.
Er der nogen derude, der samme problem med at betale for noget man ikke har bestilt?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Du skal lige kontakte You See med den henvendelse, så kan de kan gøre noget ved det.

Besvar