Svar

Alle mails forsvandt 16/1 2020 kl 07:20

Jeg åbnede min mail og valgte at læse en mail. Skærmen blev fyldt med streger, gik blank og alle mails var væk. Gik ind på YouSee Web Mail. Alle mail i indbakken var væk. Sendte en test mail fra en anden konto. Deenne mail gik igennem. Sendte en test fra min Yousee Web Mail til den anden konto. Den gik igennem.

Jeg ønsker et svar fra Yousee og genoprettelse af de forsvundne mails.

Når klokken blive 08:00 vil jeg ringe til YouSee

Med venlig hilsen

TOZO

icon

Bedste svar af TOZO 21 januar 2020, 09:50

Hej Stefan

Tak for din tilbagemelding.

I mellemtiden fik jeg løst problemet:

Ringede til YouSee og fik en fin snak med en særdeles god medarbejder, der checkede min Webmail og bekræftede at den var blank og bad mig at vente lidt. Herefter fik jeg at vide, at YouSee ikke kunne re-etablere mine mail. I en sidebemærkninger blev jeg spurgt om jeg havde set efter i ‘Webmail skraldespanden’.

Det havde jeg ikke prøvet - -  jeg så efter: skraldespanden indehold mine mails, som var blevet væk????

På intet tidspunkt havde jeg være på min Webmail og slettet de omtalte mails.

I samtalen fik jeg efter følget bekræftet, at den eneste måde, jeg kunne flyttet mails til skraldespanden, var via Webmail, hvilket jeg vidste jeg ikke havde gjort.

Fejlsøgningen endte uden forklaring - men jeg fik mine mail igen

😊 Fin support fra Yousee, men stadig uafklaret, og hvordan kunne det være at min indbakke på min Apple mail også blev tømt. Efterfølgende har systemet fungeret uden fejl.

Med venlig hilsen

Tom

😎

Se original

2 Kommentarer

Hej Stefan

Tak for din tilbagemelding.

I mellemtiden fik jeg løst problemet:

Ringede til YouSee og fik en fin snak med en særdeles god medarbejder, der checkede min Webmail og bekræftede at den var blank og bad mig at vente lidt. Herefter fik jeg at vide, at YouSee ikke kunne re-etablere mine mail. I en sidebemærkninger blev jeg spurgt om jeg havde set efter i ‘Webmail skraldespanden’.

Det havde jeg ikke prøvet - -  jeg så efter: skraldespanden indehold mine mails, som var blevet væk????

På intet tidspunkt havde jeg være på min Webmail og slettet de omtalte mails.

I samtalen fik jeg efter følget bekræftet, at den eneste måde, jeg kunne flyttet mails til skraldespanden, var via Webmail, hvilket jeg vidste jeg ikke havde gjort.

Fejlsøgningen endte uden forklaring - men jeg fik mine mail igen

😊 Fin support fra Yousee, men stadig uafklaret, og hvordan kunne det være at min indbakke på min Apple mail også blev tømt. Efterfølgende har systemet fungeret uden fejl.

Med venlig hilsen

Tom

😎

Omdømme 5
Badge +7

Hej TOZO

Hvad der er sket, da skærmen blev blank, har jeg svært ved at gætte mig til, men er der sket en fejl, kan vores support i hvert fald oprette en sag på det, så der kan ses nærmere på det. Vi sletter som udgangspunkt ikke mails på kontoer - typisk kan mailklienter gøre det, hvis de er sat op til at slette mails, når det hentes ind i din mailklient. Det kan muligvis være tilfældet her.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar