YouSeeWebMail | YouSee Community
Spørgsmål

YouSeeWebMail


Badge
Efter opgraderingen er min YouSeeWebMail gået i stå. på min nye pc. På den gamle kører den perfekt. Når jeg, på den nye, når til den grønne firkant med min mailadresse, jeg trykker flere gange, men der sker intet. Går jeg videre, står der, at der er fejl i mit område, et andet sted står der, at der ingen fejl er. På den gamle pc får jeg ikke denne meddelelse. Jeg har forsøgt at slette Web mail på den nye, for at genoprette, men det lykkedes ikke. Hvordan får jeg gang i den igen, den kørte helt uden problemer indtil for nylig.
venligst vah

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilken browser bruger du? Har du prøvet en anden browser? Når man logger på sker det af og til at YouSee siger, at der er en fejl i dit området på en af deres produkter.
Badge
Jeg har indtil nu brugt Internet Eksplorer 11, men er også begyndt at bruge Edge,der er ikke nogen særlig forskel-
venligst vah

Besvar