Youseemore og Yousee produkter gennem fællesantenne (utilfreds kunde) | YouSee Community
Spørgsmål

Youseemore og Yousee produkter gennem fællesantenne (utilfreds kunde)

Jeg undrer mig virkelig over, at man ikke som medlem af en antenneforening (hvor jeg har Yousee fuldpakke) kan kvalificere til YouseeMore. Er vi så meget dårligere kunder?????. Jeg har både Yousee TV og Yousee bredbånd (gennem antenneforening). Jeg vil også bemærke at jeres kundeservice ikke altid har styr på det. Jeg blev lovet adgang til Yousee Musik, da jeg ville have 2 Youseeprodukter(= adgang til Youseemore) .Det var da jeg overvejede om jeg skulle have bredbånd gennem Yousee eller ej. Det får jeg nu åbenbart ikke. Det er dårlig service og jeg vil nu overveje om jeg skal opsige mit Yousee Bredbånd og få en anden løsning (anden operatør el. fiber) Og så må jeg jo betale for et Spotifyabonnement, så jeg kan streame musik (når jeg nu ikke kan få adgang til Youseemusik. Jeg er formentlig ikke den eneste der er i klemme på det her (og en skuffet kunde.) I bør kigge på det meget hurtigt. Som man kan læse bl.a i JP er meningen med YouseeMore bl.a at dæmme op for kundeflugten fra Yousee ved at tilbyde gode, loyale kunder ekstra fordele. Sådan virker det ikke i praksis!!! Svar fra Yousee ville blive påskønnet!!

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kunne jo være en god idé, at take kontakt til der, hvor du er medlem. Nemlig din antenneforening.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis man ikke har et direkte betalings forhold til You See med hensyn til TV, og det er der ikke gennem forening, og samt at man via forening har rabat på TV, Bredbånd og Mobil, så kan man ikke få You See More, da der gennem forening er fordele med billigere priser.
Der står bl.a i FAQ.

Jeg har flere produkter fra YouSee, hvorfor er jeg ikke YouSee More kunde?

Har du ikke YouSee More, selvom du minimum har 2 af produkterne YouSee Mobil, YouSee Bredbånd og YouSee Tv, skyldes det, at dine produkter ikke kvalificerer til YouSee More, eller at du ikke står som juridisk ejer af alle produkter i husstanden. Indgår ét eller flere af dine produkter i en foreningsaftale, vil de heller ikke give adgang til YouSee More.
Omdømme 7
Badge +6
Det kunne jo være en god idé, at take kontakt til der, hvor du er medlem. Nemlig din antenneforening.

Ja for det er helt op til den kontrakt som antenneforeningen har indgået med Yousee, sådan er det også for vores vedkommende i det boligområde som jeg bor i, hvor der forefindes en antenneforening.
Men typisk vil foreningen ikke kunne hjælpe her og nu, for det skal typisk optages til diskussion og afstemning blandt de andre medlemmer, hvis ændringen af kontrakten med Yousee medfører en prisstigning som berører samtlige medlemmer.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, der vil ikke føre til andet en højere priser på levering, og det kan jeg ikke forestille mig at nogen vil være interesseret i.
De opnåede rabatter gives jo videre til medlemmerne, uden rabatter så vil prisen stige. Meget hellere rabat på levering, end ikke rabat og så have You See More, det må man så betale sig til hvis det ønskes.

Besvar