youseemail | YouSee Community
Spørgsmål

youseemail

  • 28 december 2018
  • 1 kommentar
  • 122 visninger

Vi modtog en mail hvor der stod man lavede en opgradering. Er en opgradering ikke noget der er bedre en det man har? Vi har ikke haft mail siden d.3/12.Man har taget et tilfældig navn, som ikke har noget med min e-mail konto at gøre. Så kan jeg ikke modtage de vigtige mail jeg går og venter på. Når man henvender sig og spørger om man ikke bare kan rulle ændringerne tilbage er svaret nej Har man glemt at lave back up?
Har sådan et stort firma virkelig ikke råd til at ansætte nogen med bare en anelse forstand på problemet? Måske uden tilskud.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej palle-h

Jeg er ked af at læse, at du har problemer med din mailkonto 😞

Det er forbedret mailplatform, som vi rykker vores kunder til . Du får mere plads på serveren og mere funktionalitet.

YouSee Forum er et bruger til bruger forum og jeg tror det vil blive svært at hjælpe dig herfra. Min anbefaling er derfor, at du kontakter os via chat, som du finder nede i højre hjørne på denne side.

Besvar