Svar

YouSee Plus

• 2xb
  • Deltager
  • 8 kommentarer
Hvad er forskellen på YouSee Plus og (med gammel boks) og den nye YouSee Boks

icon

Bedste svar af Radiomanden 9 juli 2016, 16:29

Ved leje af Humax boksen, kan Samsung boksen købes for Kr 299,-. Eventuelt + abonnement bortfalder, det samme gør support.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Samsung boksen er en + boks, det er Humaxen ikke, så det er forskellen. Skiftes der til Humaxen, så bortfalder det + abonnement man har på Samsung boksen.

Tak, men jeg tænkte også, om jeg mærker en forskel i abonnementet.

En anden ting. Hvis jeg beholder/køber min gamle Plus Boks, kan jeg så tilslutte den et andet gammelt analogt Samsung TV og se og optage digitale kanaler via boksen. (Det system har jeg brugt til mit analoge Philips TV med den lejede boks, jeg har nu, og som byttes ud til den nye type).Eller kan/skal den tilsluttes et digitalt TV. Vh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

2xb skrev:
Tak, men jeg tænkte også, om jeg mærker en forskel i abonnementet.

En anden ting. Hvis jeg beholder/køber min gamle Plus Boks, kan jeg så tilslutte den et andet gammelt analogt Samsung TV og se og optage digitale kanaler via boksen. (Det system har jeg brugt til mit analoge Philips TV med den lejede boks, jeg har nu, og som byttes ud til den nye type).Eller kan/skal den tilsluttes et digitalt TV. Vh

Du kan sagtens bruge boksen til et gl. TV og optage m.m. Husk du skal beholde dit kort og On Demand 40 kr. pr. md. De 40 kr. er nu med i lejeprisen for den gamle boks (leje 59 + kort 40).

Tak, men jeg har intet kort, men kun Samsung boksen Og har set, man kan købe den, nu jeg har fået den nye boks. Og det er den, jeg gerne vil anvende til at se digitale kanaler, uden ekstra abonn, til YouSee.Vh

Omdømme 3

Badge +3
Hvis du har eller har haft YouSee Plus, så her du også et kort, der sidder i boksen. Kan du bekræfte, at der er et kort i boksen?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du ikke har et kort, eller har haft et kort, så har du ikke et + abonnement, da det kræver kort for at have det.

Ok, og undskyld, men jeg er en novice på disse områder. Men, jeg kan se, at jeg har sådan et kort siddende i den gamle boks. Og det er åbenbart indbygget i den nye type boks.

Mht at beholde den gamle boks - og hvad det koster i leje og køb - har jeg forsøgt at få svar på hos YouSee, men bliver henvist til kundeservice på mandag.

Jeg tilkøber ikke film og serier, men min antenneforening har åbenbart besluttet, at jeg/vi skal betale for det. Derfor er prisen kr. 99,- pr. måned, og ikke kr. 30,- !

Jeg takker for de svar, jeg har modtaget og håber en anden gang at kunne spørge Jer. 

Omdømme 3

Badge +3
Ved leje af Humax boksen, kan Samsung boksen købes for Kr 299,-. Eventuelt + abonnement bortfalder, det samme gør support.

Omdømme 3

Badge +3
Når du køber den gamle boks, behøver du ikke et korft, hvis den alene skal bruges til at vise og optage de digitale kanaler. Harf lige prøvet på min egen Samsung 3126 PVR uden kort.

Uden kort, kan flere funktioner ikke benyttes. Det er f. eks. StartForfra, Arkiv, Film (leje og abonnement) og Bland Selv.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)