Svar

YouSee More (musik)

Har fået YouSee More, med 3 fordele..
Vælger som den ene fordel Musik, bekræfter den "fordelen er nu valgt", men hver gang jeg kommer tilbage, for at vælge andre fordele, er Musik ikke valgt??? Har prøvet igen igen, men intet sker, stadig ingen Musik fordel???
icon

Bedste svar af Klintø 28 december 2017, 18:44

Det er en fejl i MitYouSee, som deres teknikker kigger på.. løsning, ring derind og de opretter det for jer 👍😀

Se original

5 Kommentarer

for mange år siden fik jeg internetvia tdc--med antennestik så godt, virkede rimeligt--så skiftede til yousee--så kunne vi få musik --troede jeg da--logge på. er tdc kunde--ok prøver med dem, men nej --er jo kunde ved youse , såå--det er så nogle år siden--lidt frem og tilbage--ingen musik--har lært , at der er andre musiktjenester--synes bare, det er for ringe, når man betaler for det
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der ikke haves Mobil abonnement, så er der heller ikke adgang til Musik. Det kan så fås med You See More hvis kravene derfor er opfyldt.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Ja, med mobil abonnement er musik inkluderet.. enig!
Jeg har så TV og Internet, dermed 3 fordele, hvor jeg vælger musik som den ene, den bliver også godkendt, men når jeg vender tilbage, er den alligevel ikke aktiveret!! Men at jeg kan vælge den!!
Omdømme 7
Badge +6
Det er så et problem i systemet. Kontakt kundeservice på Onsdag, så kan de få det på plads for dig.
Det er en fejl i MitYouSee, som deres teknikker kigger på.. løsning, ring derind og de opretter det for jer 👍😀

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)