Spørgsmål

Yousee More, er det overhovedet en fordel?

Hej.

Har lige modtaget en mail at jeg er en af de "heldige" som er udvalgt til YouSee More fordelsprogram.
Jeg kan dog ikke lige se den helt store fordel i det, da jeg allerede har adgang til mange af de produkter der tilbydes i fordelsprogrammet, herunder YouSee Musik, Sikkerhedspakken og adgang til C More film.
Jeg går ud fra at hvis jeg tilmelder mig fordelsprogrammet, så ryger adgangen til de produkter jeg i forvejen har adgang til, så hvori ligger fordelen?

Mvh. Niels Weldingh

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Fordelen ligger i muligheden for at skifte fordelene, så det er op til den enkelte at gøre brug af det eller ikke.
Tak for dit svar. Det lyder som en okay ordning.
Omdømme 3
Badge
For eksisterende kunder og tidligere TDC og DSL kunder har vi vanskelig ved at få øje på fordelene.
Vi vil miste de fordele, som vi allerede har fra ældre aftaler. bl.a. Tv/film og musik, office 365 og onedrive, sikkerhedspakke og 24 timer service i forbindelse med bredbåndsabonnement.
Familie mobilabonnement og fælles datadeling, ekstra datadelingskort ekstra data og mobilfordele.

For os vil et skifte betyde en merudgift.

mvh
Ole
Omdømme 7
Badge +6
Der er plusser og minusser ved alting, som forenings medlemmer kan der ikke fås You See More, der haves allerede der fordel, grundet billigere abonementer.
Har dog en del af de fordele der kan vælges, C More, extra Data, samt da der haves Mobil, så er der jo derved Musik, og Premiere er jo med på Humax boksen. Resten af fordelene haves der ikke behov for.
For vores vedkommende kunne jeg fravælge Premiere, da vi aldrig benytter os af det, og udskifte det med Bookmate. Men ellers er der ikke så mange andre fordele.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)