Yousee mail download til Windows 10

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

• Vi er begyndt at bruge Windows 10 mail efter opgraderingen. Jeg kan ikke få den til kun at indlæse fx mine emails til min pc og efterlade min kones til når hun læser mails ind. Vi har forskellige mail adresser.

• Derudover er min kones kontakter gemt i "Personer". Det svinger meget hvilke mailadresser hun kan se, når hun fx skal skrive en ny mail, og skriver første bogstav, hvor så alle adresser med fx. d skulle komme frem. De har været der, men er nu væk, uden at vi (i hvert fald bevidst) har slettet dem. Hvor er de?
Venlig hilsen

Lars

1 Kommentar

Hvis du står som ejer af jeres bredbånd og du har oprettet en mailadresse til dig selv og også en mailadresse til din kone er din kones mailadresse et alias for din adresse og mail til hende havner i din indbakke.
Hvis du derfor opretter en konto i windows mail, så henter windows mail alle nye mail på yousee webmail.
Jeg ved ikke om Windows mail har en metode hvorpå du kan gå ind og oprette regler for hvordan din mailklient skal hente mail på webmail.

Du kan evt. løse problemet med at oprette en mailkonto til din kone på google eller Microsoft eller en anden gratis mailudbyder. f.eks Ghostmail hos sikkerhedsfirmaet Csis https://www.ghostmail.com/en/login

Jeg kan ikke svare på sp. 2

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P