Yousee login fra tablet

Jeg kan ikke logge på Yousee for at læse webmail på tablet (android).

Samme problem i går. Fejlmeddelelsen lyder "Kan ikke oprette sikker forbindelse"

Med pc (win 10) kan jeg godt logge ind. Jeg har TDC homebox og bruger trådløs til både pc og tablet.

Hvad er problemet. Hvem skal løse det ? Hvornår?

Har opgivet at komme igennem på tlf. Lykkedes dog da jeg valgte opkald til at opsige abonnement.

Men medarbejderen sagde hen i samtalen "jeg kan næsten ikke høre dig"

Ja.. undskyld, men jeg har Yousee mobil abonnement.

Næste spørgsmål: Hvad gør I helt præcis for at få mobil tlf til at virke bedre her i Vindinge, 3 km. fra

Roskilde??? Ellers kan Jeres medarbejdere jo ikke høre vores fejlmeddelelse i tlf....

Et godt råd: Fint at ville være store, men tag ikke flere kunder ind ind I kan servicere !!!!

4 Kommentarer

Samme problem fra en Android 2.2 mobiltelefon. Jeg får fejlmeddelelsen "Kan ikke oprette sikker forbindelse".

Der var ikke problemer med TDC-webmail tidligere.

Yousee siger, at problemet er fejlmeldt, men hvornår ser vi løsningen?

Har samme problem og får samme fejlmeddelse på min tablet. Skulle starte min pc op får at kunne skrive her.

Kan heller ikke logge ind på min mobil. Når jeg skriver brugernavn/adgangskode og trykker på login sker der ikke mere. Der var ingen problemer da det var tdc

Jeg bruger nu Firefox som browser. Der virker yousee login. Så det er løsningen for mig på min Samsung tablet

Carsten Westergaard

Nu har de da fået lavet så man kan komme ind på forside når jeg bruger tablet (android), men når jeg vil logge på, får jeg stadig denne besked  "Kan ikke oprette sikker forbindelse"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)