YouSee Licens til MS365 Personal | YouSee Community
Spørgsmål

YouSee Licens til MS365 Personal

I de vejledninger jeg har modtaget om fornyelse af licensen, er angivet, at jeg skal gå ind i MIT YOUSEE og trykke på bredbånd, hvor licensen ligger. Vejledningen beskriver videre, at jeg skal trykke på tasten "Se og Rediger". Jeg kan ikke finde tasten og har derfor for en uge siden bedt YOUSEE om relevant vejledning, men hidtil forgæves. Jeg blev af SUPPORT henvist til den lokale TELEBUTIK, som meldte pas og henviste til SUPPORT, der har vejledningsopgaven. Jeg har derfor i søndags mailet til YOUSee om mit problem, men intet hørt selv om de meldte om svar inden for 1 arbejdsdag. Har nogen i forum løsningen til fornyelse af YOUSEE's fornyelse af licensen! PS.: Tellebutikken oplyste i øvrigt at YOUSEE ikke længere tilbyder licensen. SÅ heller ikke længere vejledning til eksisterende kunder!!!??!

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej lonjo

Jeg kan se at du mangler svar her, så det får vi lige lavet om på.

Er du inde på det login, hvorpå du også kan se din bredbåndsforbindelse under produkter? Så skulle det jo være der ellers skal vi have set nærmere på dit login.

Jeg håber at du har fået det løst.
Hej Kasper
Efter mit indlæg her har jeg på ny været i kontakt med Support, der mente at MITYOUSEE mangler tasten "SE og Rediger". Support forsøgte endnu en gang at løse fornyelsen af licensen, men opgav, og formidlede omstilling direkte til MicroSoft telefontjeneste. Der kunne man heller ikke gennemføre fornyelse af licensen. Den angivne licensnøgle på MITYOUSEE var den igangværende nøgle. Så jeg blev endnu engang henvist til Support, som var den ansvarlige for den tekniske løsning af mit problem. Da Personal-licensen udløb den 13. december, har jeg nu selv løst problemet ved at opsige Personal-abonnementdelen hos YouSee og tegne nyt abonnement direkte hos Microsoft. Og så er ping-pong spillet ophørt. Jeg ser selvfølgelig frem til at få løst den / de fejl, der må være på MITYOUSEE. Jeg har for længst bedt Support fejlmelde siden ad den manglende tast. Så måske dukker den op, når du også tilbyder assistance??
Omdømme 3
Badge
Hej lonjo

Er du inde på det login, hvorpå du også kan se din bredbåndsforbindelse under produkter? Så skulle det jo være der ellers skal vi have set nærmere på dit login.

Hej lonjo

Omdømme 3
Badge
Hej Kasper.
Vi mangler også tasten "Se og Rediger". Tror ikke vejledningen er til DSL (tidligere TDC kunder)
Vi har tasten " Vis detaljer" og " Tilkøb" og "Se oplysninger"

Vi har løbende abonnement på Office 365, Sikkerhedspakken mm, og mangler en klar udmelding fra jer om det skal fortsætte eller vi også skal være tidligere YouSee kunder.

mvh.
Ole
Hej Kasper og Ole
Jeg har netop -i anden anledning om omlægning af vor abbonnementer- talt med min kontaktperson i Support, som nu har oplyst mig om, at det ikke er alle YouSee kunder, der som logget in på MITYOUSEE har tasten "Se og rediger". Det afhænger bl.a. af om hvornår abonnement er oprettet og i hvilket regi (som tidligere TDC og Fibernet med videre).
Sagen er for mit vedkommende løst, jfr. mit indlæg ovenfor. Til Ole: Det er sket ved omlægning uden Securepakken, hvori Personal delen indgår. Og så i stedet for direkte tegning hos Microsoft.
Omdømme 3
Badge
Hej lonjo
Tak for din tilbagemelding.
Vi har et ønske om at bevare de abbonemmenter vi har nu.
Vi er klar over at en del af de "fordele" vi har nu, ikke tilbydes længere. Office pakken mm. var kompensation for HomeDisk`s ophør.
Vi har tidligere mistet fordele uden varsel. bl.a. da vi blev "grønne"
Forventer at få skriftlig varsel, når der sker ændringer.
Andre udbydere tilbyder også Office 365 og gratis mobiler.
Savner en klar udmelding fra YouSee. Der må da være en der kan tage en beslutning.
mvh.
Ole
Hej Ole.
Du kan ikke forvente udmelding fra YOUSEE ad fornyelse af din Personal-licens. Jeg tror, at YOUSEE ikke længere har kendskab til løsning af din licensfornyelse. Personal 365 tilbyder YOUSEE ikke længere nye kunder ifølge Ballerup Telebutikken. Altså til udfasning ligesom MS Lumiamobil-telefon serviceringen /samarbejdet/ snakke sammen mellem YouSee produkter og MS produkter.
Vi er glade for YOUSEE øvrige produkter og det især den tekniske sikkerhed for løbende drift uden forstyrrelser (Fibernettet her fungerer perfekt). Derfor har vi valgt at omlægge vort abonnementer efter deres (nye) aktuelle koncept, der tilbydes nye kunder. Omlægningen med nuværende hastigheder inkl. sikkerhedspakke, fastnettlf inkl. fri tale og TV (grundpakke 25 kanaler + 10 valgfrie), TV flere rum og Se og Optagefunktionen (nu gratis) har gjort en lidt lavere løbende abonnements udgift. Denne besparelse betaler et tegnet MS365 Home abonnement direkte hos Microsoft. Home abonnement368 kan benyttes af indtil 3 brugere (Personal kun 1 bruger).

Besvar