YOUSEE ER REN FARCE - KUNDESERVICE FUNGERER IKKE UDENFOR NORMAL ÅBNINGSTID


Jeg har opbrugt min datapakke i mit mobilabonnement..

Tdc sender mig følgende besked og link..

Du har nu brugt al den data, der er inkluderet i dit abonnement. Du kan købe ekstra data med det samme på yousee.dk/ekstradata. Ellers vil du automatisk få ny data fra d. 1. i næste måned. Venlig hilsen YouSee


youSee "ekstra-data" eksisterer ikke på dette link - uanset om du er logget ind eller ej, bliver du hele tiden henvist til oprettelse af nye abbonomenter eller nye mobiltelefoner..

Jeg mangler ingen af delene, eller bredbånd for den sags skyld.. Jeg mangler derimod at tilkøbe 3GB ekstra.. Men det kan jeg ikke via dette link..

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Bruges korrekt Log In.? Er der også prøvet via App.?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)