YouSee appen Mit Yousee | YouSee Community
Svar

YouSee appen Mit Yousee


Når jeg åbner appen på tablet iOS og iPhone kan den ikke finde mine data. Der kommer en dialogboks med fgl meddelelse “undskyld, der er desværre opstået en fejl. Den data blev ikke hentet”. Dette har stået på et par måneder. Når jeg logget ind via web fingerer det fint. Hvad kan der være galt
icon

Bedste svar af Kasper 24 maj 2019, 12:20

Hej Oleg Perovich

Fandt du en løsning? Hvis ikke, så tænker jeg, at en årsag kan være, at du bruger et forkert login. Måske har du flere logins.

Du kan tjekke det ved at logge ind på Mit YouSee via en browser.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er der prøvet at afinstallere, genstarte telefonen og hente App igen.?
Ja har prøvet - og lige gjort det igen for en sikkerheds skyld. Samme fejl. Kan ikke hente forbrug på forsiden men jeg kan godt se data i regninger og profil
Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke hjælpe yderligere, bruger Android, og der er der ikke problemer.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Oleg Perovich

Fandt du en løsning? Hvis ikke, så tænker jeg, at en årsag kan være, at du bruger et forkert login. Måske har du flere logins.

Du kan tjekke det ved at logge ind på Mit YouSee via en browser.

Besvar