Svar

You See Webmail

Badge
  • vah
  • Udforsker
  • 58 kommentarer
Jeg har et spørgsmål til min You See Webmail, som jeg har oprettet ved siden af den indbyggede Mail i Windows 10. På den indbyggede står mailadressen korrekt, og uden min medvirken. På Webmail er der kommet et ekstra bogstav, nemlig et h, lige før snabel a. Mailkontoen virker ellers korrekt, de mail der sendes til den rigtige adresse dukker op. Jeg ved ikke hvordan det h er kommet, for det er ikke mig der har skrevet. På indgangssiden står der kun mit brugernavn, og det er korrekt, men når jeg kommer ind på Mail Kontooversigt, står der min normale mail med det ekstra h. For at komme videre, skal jeg som regel trykke nogle gange, for at komme ind i mailen. Her er mailadressen og med det ekstra h, lige foran snabel a. Hvordan får jeg Webmailen til at vise den rigtige adresse, uden det ekstra h. ????
venligst vah
icon

Bedste svar af Slangefar 12 maj 2019, 19:28

Du kan rette mailadresser med Mailindstillinger på Mit YouSee.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du kan rette mailadresser med Mailindstillinger på Mit YouSee.
Badge
Hej,
Jeg har været inde i Indstillinger og Konti. I konti øverst står der ved kontonavn vha...…, og ved E Mail adresse står der vhah. Når jeg ser på primære indstillinger, står der det samme, men ved sendte Mail står det korrekt, og det er vha foran snabel a. Jeg kan ikke ændre de 2 vhah, de kan ikke markeres så de kan rettes, Har du en metode, så jeg kan slette det ekstra h. Ellers virker det, jeg kan sende og modtage, men det ekstra h irriterer mig, og for at komme ind i Mailen, skal jeg trykke et par gange.
m.v.h. vah
Omdømme 7
Badge +7
Du må oprette den mail konto du gerne have, og der efter nedlægge den forkerte. Der kan gå flere dage før den optræder efter oprettelse.
Badge
Hej Slangefar,
Kan jeg få dig til at give mig en link til den side hvor jeg kan nedlægge den forkerte maillkonto,

venligst vah
Omdømme 7
Badge +7
Du logger ind på Mit YouSee og trykker på Mailindstillinger.
Omdømme 7
Badge +7
Adressen er vist https://profil.yousee.dk
Omdømme 7
Badge +7
https://selvbetjening.yousee.dk/email bringer dig direkte til Mailindstillinger.
Badge
Jeg har været inde på den side. Problemet er at der står opret mail, men har jo mailen, både den rigtige og den forkerte, den med det ekstra h. Jeg skal da ikke oprette noget jeg har i forvejen, jeg skal derimod afinstallere en forkert mailadresse.
vha@....... er den rigtige vhah@..... er den forkerte

venligst vah
Omdømme 7
Badge +7
Så sletter du bare den forkerte med det ekstra "h". Har du lavet noget med mail alias?
Badge
Jamen det er jo det jeg ikke kan, jeg har prøvet i Indstillinger og Konti at slette den med det ekstra h. Jeg kan ikke markere den, så den kan slettes,

venligst vah

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P