Spørgsmål

You See More - You See fordele

Hej alle. Kontaktede You See i går for at høre hvordan kommer man i deres Fordele program. Det kunne jeg ikke få var svaret. På trods af at jeg betaler ca. 1600.- om måneden til You See mener de ikke jeg kan få adgang til fordele. For at være ærlig - det er ikke adgang til diverse gaver jeg savner - det er bare You See behandling af gamle og loyale kunder. Og årsagen jeg ikke kunne benytte mig af You See More er medarbejderbredbånd på den ene adresse (selvom jeg har bland selv 36 i privat regi ved siden af) og ældre ADSL produkt på den anden adresse (forældre køb - her har vi en stor TV pakke med den "ældre" ADSL produkt). Det er sgu en ikke OK You See.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Så er det derfor, da det ikke er alle porteføljer der giver adgang, visse betingelser skal være opfyldt, det er heller ikke muligt for forenings medlemmer at få det, da ikke alt afregnes direkte til You See, og det der gør er med forenings rabat, som heller ikke er adgangsgivende.
Fair nok - men jeg betaler fuld pris på både Bland Selv pakke (539.-), Stor TV pakke (564.-) og 120/20 ADSL (289.-) uden noget form for rabat. I begge ejerforeninger er der Fibia/Waoo som både er billigere og hurtigere - men jeg valgte YouSee pga. loyalitet og produkter der passer min familie. Lidt mærkeligt You See ikke anerkender denne loyalitet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)