Spørgsmål

Windows live mail

Jeg kan sende og modtage text mail fra windows live mail uden problemer. Når jeg prøver at sende foto mails får jeg vedhæftede fejl. Hvad er galt???

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +5
Hej rasser5410

Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se at der ikke rigtig er kommet gang i tråden her, så jeg prøver at byde ind.

Hvis du kan sende mails så er opsætningen jo i orden, så du kan eventuelt prøve at se om du kan sende fra webmailen for at se om der er en forskel dér. Det kunne være interessant at vide.

Måske en anden bruger har lyst til at byde ind med input omkring lignende problemer.
Omdømme 6
Badge +6
Hvor store er dine billeder i MB? Sender du flere billeder i samme mail?
Jeg kan godt sende billeder fra webmailen. Det er kun Windows live mail der driller. Jeg sender kun et billede, og det er på ca 5MB, og det kan webmail godt sende.
Omdømme 6
Badge +6
Ja, 5 MB burde være i orden. En del udbydere lægger dog grænsen allerede ved 10MB. Indgående kan du have op til 50 MB hos Yousee, og jeg vil tro det også gælder udgående.
jeg har nøjagtig det samme problem som rasser og det er først opstået efter at jeg fik ny PC og kom over til windows 10!? Mail er der også nogle gange problemer med, fordi beskeden siger "du er ikke logget ind"! rent vrøvl.
Jeg har samtidig problemer uafbrudt med sløv forbindelse m.m. og har sagt det utallige gange til you-see. Tænk hvad man må bruge af tid på noget der ikke virker!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)