Spørgsmål

Windows Live Mail 2012

• vah
  • Udforsker
  • 44 kommentarer
Hej,
Jeg har en bærbar med Windows 8,1, og Windows Live Mail 2012. Hver gang jeg lukker for mailsiden, står der, at der er mails i udbakken der ikke er sendt, om de skal sendes nu ? der er bare det, at der ingen mails er i udbakken, alligevel kommer meddelelsen hver eneste gang jeg lukker, møgirriterende, sådan noget sker aldrig i min G Mail.
Jeg har 3 andre spørgsmål liggende, hvornår svarer i på dem ?
PS: jeg kører jævnligt YouSee mailsupport, og får OK hver gang.
m.v.h. Verner

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Til din orientering. Du er på et brugerforum, ikke en kontakt til You See. De har deres kontakt på FB.
Det er vist mere et Microsoft-problem end et YouSee-problem. På Microsoft Community er der flere brugere, der har problemer med Windows Live Mail på Windows 8.1. Et løsningsforslag går ud på at hente Windows Live Mail igen og derefter geninstallere. Fejlen kan tyde på at der er kommet kludder i nogle interne registreringer i systemet, så den tror at der ligger noget i udbakken selv om der ikke gør det. Det kan også skyldes at Windows Live Mail mangler en opdatering.

Det anbefales at lave en sikkerhedskopi af de mails, der nu ligger på computeren, blot for at være sikker på ikke at miste dem. Hvis du ikke kan finde placeringen af gemte mails, så skriv igen. Placeringen er nemlig ikke helt åbenlys.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee yder mig bekendt ikke support på egne mail programmer ud over diverse guides på hjemmesiden og mail support programmet. De yder til gengæld support på deres webmail.

Har du startet tråde, som ikke bliver ordentligt besvaret, efterlyser du bare svar i den enkelte tråd. Så vil de dukker op øverst i bunken.

Det er længe siden, at jeg har rodet med Live Mail. Du må have mails med forkerte adresser i din udbakke. Derfor kan de ikke leveres og sidder fast i udbakken. Så vidt jeg husker skal man i Live mail gå "off line", og det er noget bøvlet at finde udbakken og få mail rettet/slettet.

Bemærk:

Jeg har rettet lidt i mit tidligere indlæg, i stedet for at afinstallere Windows Live Mail (som jeg havde skrevet), så prøv blot at hente den igen og geninstallere uden at afinstallere først. Dette skulle lave en opdatering og rette diverse fejl, samt sikre bedre at man ikke mister sine gemte mails.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mail support programmet sikrer mig bekendt kun, at en række mail programmer bruger de korrekte Yousee server informationer. Det kan derfor ikke fjerne de mails, som sidder fast i din udbakke.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Vær opmærksom på, at microsoft stopper support for windows live mail januar 2017. Dermed vil det ikke længere kunne anbefales at benytte programmet.

Alternativer udover webmail: Thunderbird (mozilla), opera mail (opera), outlook (microsoft office, ikke gratis)
Flere forslag her
http://www.techradar.com/news/software/applications/windows-7-email-5-best-free-clients-903699
Omdømme 4

Badge +3
Kan også anbefale det gratis (open source) Thunderbird. Har lagt det ind på mange maskiner i omgangskredsen, og det fungerer godt med regelmæssige opdateringer. Der findes en glimrende "plug in", som gør det nemt at skifte fra f.eks. en Microsoft mail variant.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)