Svar

Windows 10

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvordan skal man forholde sig mht TDC sikkerhedspakke ved opgradering til Windows 10

icon

Bedste svar af BrianHHansen 9 juni 2015, 13:23

Hej kbo

De prerelease udgaver jeg har set kommer, ligesom windows 8.1, med indbygget microsoft antivirus, og firewall. Hvis dette er tilfældet med den enedelige version kan man, ligesom på windows 8.1, lade være med at installere en extern antivirus, eller firewall, da der allerede er installeret Microsofts egen ugave (på mine PC'ere med windows 8.1 kører jeg kun med microsofts indbyggede antivirus og firewall.) Så hav lidt tålmodighed indtil den udkommer Glad humørikon

Venlig Hilsen

Brian

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej kbo

De prerelease udgaver jeg har set kommer, ligesom windows 8.1, med indbygget microsoft antivirus, og firewall. Hvis dette er tilfældet med den enedelige version kan man, ligesom på windows 8.1, lade være med at installere en extern antivirus, eller firewall, da der allerede er installeret Microsofts egen ugave (på mine PC'ere med windows 8.1 kører jeg kun med microsofts indbyggede antivirus og firewall.) Så hav lidt tålmodighed indtil den udkommer Glad humørikon

Venlig Hilsen

Brian

Med hensyn til windows 10, og som mange nok har set den hvide

windows flag, nede på proceslinien i højre side den er der nok mange,

som har været lidt i tvilv om???, men jeg kan hermed fortælle at man kan

reseverer windows 10 nu, og du vil få besked om at indstalerer den i din

pc eller ipad osv, for den kommer den 29 juli 2015 og er gratis, og det

bliver så den sidste styresystem og der kommer ikke flerer, da det er

sådan at windows har lært lidt af Aple eller Mac, det vil så sige at der

fremover kun kommer opdatering derfra.

Men hvis du kan se den hvide windows flag, kan du klikke på den og få

den reseveret til din pc og den kommer med besked om at indstalerer

den og er gratis, men først fra den 29-juli 2015 venligst HC21. Glad humørikon

Mange flere oplysninger i gruppen på FB. 

Del gerne dine erfaringer om det nye kommende styresystem. 

Windows 10 Dansk gruppe

Hej MajaH:

først vil jeg lige sige at jeg ikke er på facebok, og det er af personlig grunde som jeg ikke vil kommenterer

her, for ellers havde jeg da gjort det så andre havde disse oplysninger om det, men vil så lige sige at jeg

har reserveret det til min pc, og hvad jeg fik oplyst her i den forbindelse ville jeg få besked om at den var

klar til at indstalerer og at det var gratis fra den 29-julig 2015, og at det er det sidste styresystem der

udkommer.

Men hvis der skulle ske noget uventet vil jeg da give besked herom venligst HC21.

Mit indlæg var  en generel oplysning, hvis man ville læse mere.

Mener godt at man kan se/læse en side på facebook, hvis man blot har et direkte link.  

For at skrive skal man være medlem af gruppen, og det er der måske nogle der godt vil. Glad humørikon

MajaH skrev:

Mener godt at man kan se/læse en side på facebook, hvis man blot har et direkte link.  

For at skrive skal man være medlem af gruppen, og det er der måske nogle der godt vil. Glad humørikon

Man kan ikke læse Facebook-siden uden at logge ind på Facebook. Bruges linket resulterer det i en login-side på Facebook, med besked om at man skal logge ind for at fortsætte.

MS-ERIK skrev:

MajaH skrev:

Man kan ikke læse Facebook-siden uden at logge ind på Facebook. Bruges linket resulterer det i en login-side på Facebook, med besked om at man skal logge ind for at fortsætte.

ØV - Jeg har ellers lige skrevet hvordan jeg har downloadet min version at windows 10, men så kan jeg jo kopiere det ind her.

Så har jeg hentet og brændt en iso-fil: windows 10.

----------------------------------------------------------------------------

På denne side fandt jeg spørgsmålet: 

https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/faq

"Jeg har downloadet en ISO-fil. Hvad skal jeg nu gøre?

Hentede værktøjet via linket på den side - der hedder "Windows 7 USB/DVD Download Tool."
Indstallerede brænderværktøjet.

Så downlodede jeg værktøjet ved at klikke på den blå bjælke,
fra denne side
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Viste ikke lige "N" stor for efter Windows Home, men valgte den version,der var uden N.
Det gik nemt at hente. Ingen problemer.

Efter den var hentet, fandt jeg iso-filen på pc'en. Højreklikkede og valgte "Åben med...."
Valgte "Windows diskafbildning"

Vingede af ud for "Kontroler disk efter skrivning"

Hvis min maskine går ned, har jeg nu mulighed for at starte op på ny og for en sikkerheds skyld snuppede jeg også lige en kopi af min win10 på min usb stik.

På siden med ofte stillede spørgsmål, kan man også finde ud af hvordan man skal finde sin produktnøgle, som skal bruges når windows 10 skal indstaleres.

Det venter jeg lige nogle måneder med, så jeg er sikker på at drivverne jeg skal bruge er kommet i en ny version.

Kilde: https://www.facebook.com/groups/384662715021453/permalink/520185148135875/

tilført:

N betyder vist nok, at der ikke er windows media player med.

Så fik jeg også 10'eren.  32-bit og jeg er meget tilfreds. Humørikon griner højt

Heldigvis er ie kommet med over. Det er stadig det eneste sted jeg kan få yousee Live tv til at virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)