Svar

Wifi virker ikke

Hej TDC.

Vi har haft en fibernet løsning i 5 år og en HomeTrioFiber løsning med homebox (den sorte) i 3½ år som har virket upåklageligt fra dag 1. Ethernet delen virker stadig uden problemer, men indenfor det sidste ½ års tid er wifi delen blevet meget ustabil og mange gange om dagen forsvinder det fuldstændigt og dukker slet ikke op på netværkskortet. Jeg kan så genstarte routeren og nogle gange virker det så en kort periode igen inden det går galt. når det så endelig virker bliver man som oftest smidt af nettet hele tiden. Jeg har 2 gange skiftet kanal på routeren selvom kortet viser der ingen konflikter er og det har naturligvis ikke hjulpet. Jeg har idag resat routeren og det har faktisk virket fornuftigt (læs: længste sammenhængende periode i lang tid) indtil her til aften, hvor det IGEN gik galt. Hvad foreslår I vi gør som det næste?

Det giver både problemer på PC'er, Ipads, Iphones og alarmsystemer:-(

Måske skal den bare skiftes - den er jo gammel.

VH Lars

icon

Bedste svar af giweo 1 juni 2014, 11:39

Kan sagtens være radiosenderne der er brændt ud - bed TDC sende dig en ny, eller få den bytttet i en TDC butik.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Kan sagtens være radiosenderne der er brændt ud - bed TDC sende dig en ny, eller få den bytttet i en TDC butik.

Hej Lars.

Tak for svaret, jeg kontakter TDC.
Mvh Lars

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8