WebTV

Hvorfor nedlægger TDC ikke bare det der WebTV? Der går jo ikke 14 dage, uden at TDC meddeler, at vi betalende brugere ikke kan regne med få, hvad vi forventer. I dag er der igen en meddelelse om, at nogle brugere ikke kan se WebTV. Jeg er tilsyndeladende ALTID blandt disse brugere, hvordan det så hænger sammen, men det er IKKE godt nok, TDC.

4 Kommentarer

Hvorfor nedlægger TDC ikke bare det der WebTV??? Der går jo ikke 14 dage imellem at vi betalende brugere IKKE får valuta for pengene. I dag er der igen en meddelelse om, at ikke alle brugere kan se WebTV. Jeg er tilsyneladende ALTID blandt disse brugere, og det er bare ikke godt nok, TDC. 

Hej tingbog

Du er kommet til at skrive to ens indlæg i hver sin tråd. Jeg har derfor flyttet det ene til din egen tråd, i det tilfælde at andre vil svare dig.

Den anden tråd var fra februar, og måske er det ikke samme fejl der gør sig gældende her ½ år efter.

go weekend Glad humørikon

Jeg har også gentagne problemer med at se webtv - nogen gange er det det hele (der kommer ingen pil der angiver at jeg kan komme til at se men kun optage) men det er især tv2 og lorry jeg ikke kan se. Det er vældig irriterende at det er så ustabilt at man ikke kan regne med det.

VH

Grete

Ja, vi lider i fællesskab. Det er mig stadig en gåde, at WebTV ikke er mere stabilt. Gang på gang kommer beskeden om, "at du desværre ikke kan se denne kanal", uagtet at det er en af de kanaler, der hele tiden burde være tilgængelige. Surt show!

Vh. Tingbog

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P