webmail viser alternativ adresse

hej... når jeg logger ind i webmail vises mailadressen for nr 2 på min mailalias-liste i øverste højre hjørne.

hvordan får jeg det skiftet til en af de andre? mvh. Boldreel

7 Kommentarer

Hej Boldreel

Klik på skriv "ny mail"

Klik på de to små kuverter til højre for den mailadresse du kan se.

Jeg sniger mig lige ind i denne tråd. Humørikon flov

Jeg har nemlig det samme problem, med at min sekundære mailadresse vises istedet for min primære adresse. Og der er ingen kuverter, som jeg kan klikke på og skifte mailmodtager ved.

Vh. Troels

Hej BadMF

Jeg havde glemt en lille men vigtig detalje, som nu er tilføjet indlæget for dette.

Du skal klikke på skriv "Ny mail"

Der skal der klikkes på den lille pil ved siden af mailadressen.

Hej MajaH

Ja det er jeg godt med på; men det er ikke det som er som jeg mener. Jeg har 2 mailadresser hos TDC, hvor den 1. jeg oprettede hedder txxx@mail.dk og den 2. hedder bxxxxxx@mail.dk.

Men når jeg logger ind på min webmail hos TDC, så er det bxxxxxx@mail.dk, som vises. Og der er ingen muligheder for at ændre det, såvidt jeg kan se.

Mvh. BadMF

Hejsa

Nååå - Jamen det er rigtig nok. (Gad vide om Boldreel også mente det??)   Glad humørikon

Du har kun en mailbox, som er tilknyttet dit bredbånd. Til den mailbox kan du oprette de to du har oprret og tre mere, men alle fem er aliasser for samme navn.

Hvis du vil have to særsilte mailbokse med hver deres fem aliasser koster det 29 kr. om måneden for nr. to mailbox.

Hvis du har brug for to mailboxse, kunne du også overveje at oprette en gratis gmail-konto hos google. ( Det er da noget billigere. Blinkende humørikon)

Hej igen MajaH

Ja den er jeg også med på. I praksis betyder det heller ikke det store; men det undrede mig bare. Så man skal bare være obs på at webmail viser den mailadresse som har det første bogstav i alfabetisk rækkefølge.

Mvh. Troels

Det er da også rigtigTroels . Har lige tjekket min fem stk.

Boldreel  - Har du fået svar på dit spørgsmål, må du gerne klikke på accepteret løst svar, ud for det svar der hjælp dig mest, ellers spørger du bare igen.                     

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)