Spørgsmål

Webmail virker ikke

• Udforsker
  • 19 kommentarer
Efter 2 uger på ferie med adgang til webmail, så virker login pludselig ikke længere. Kommer hele tiden tilbage til det samme billede. Noget tyder på at YouSee har foretaget en ændring, som har fejlet. Har andre samme problem. Kan hverken ringe eller sende formular da vi kun har adgang til internet på havet og ikke kan huske kundenummer (hvem kan den udenad?).
Har også prøvet at installere app (hvornår er den kommet?) men den virker heller ikke ☹️

9 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Voll

Kan du fortælle, hvad du får frem, når du forsøger? Evt. tage et screenshot af det. (uden personlige oplysninger)

Så kan det være, der er en bruger, der ved noget om det. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kommer ind på YouSee siden, men nu står der konstant mit brugernavn øverst uanset jeg prøver at logge ind på selvbetjening eller mail med mit eget brugernavn eller min mands mail. Hvad jeg så end prøver så kommer jeg ikke længere end dette billede nye login billede. Det virkede fint indtil for en uge siden og jeg har intet ændret på min iPad.

Rigtig irriterende, når man er på ferie og det er den nyeste adgang til ens mails.
Jeg har kun et forslag:
Har du prøvet med det samme login, som du har brugt her på forum?

ps. Forsøg evt at slette gemte koder i din browser, og prøv så igen.

pps: ser på dit skærmbillede at det er ipad, og det har jeg desværre ikke forstand på, så mine forslag virker sikkert ikke.
Ja, jeg har intet ændret. Jeg har kun et login og det virker. Jeg får ihvertaldikke får oplyst, at det er forkert. Det samme sker, når min mand prøver at logge ind. Vi kommer ikke længere end til at indtaste password.
Voll skrev:

Ja, jeg har intet ændret. Jeg har kun et login og det virker.

ok, så har jeg misforstået dig.

Hvis du har en smartphone kunne du prøve at logge ind på yousee - på den.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis problemet stadig er der, så prøv at klikke på linjen "Log på med andet brugernavn", og indtast derefter både brugernavn og adgangskode - hvis der står noget automatisk, så slet det og tast manuelt. Fjern fluebenet fra "Husk mig".

Problemet kan være, at nogle systemer ikke altid opfatter et felt som udfyldt hvis indholdet er sat ind automatisk, og at det kun virker hvis indholdet er tastet manuelt.

Hvis adgangskoden er sat ind automatisk fordi den er gemt, enten i browseren eller f.eks. i Norton Identity Safe (så vises gul baggrund netop som dit skærmprint viser) samtidig med at brugernavnet er husket af systemet (og ikke vises i et felt man kan taste i), kan man opleve at adgangskoden er til et andet brugernavn end det viste.

YouSee arbejder for tiden med deres systemer, så fejlen kan muligvis også skyldes at noget hos YouSee midlertidigt ikke virker.
Hej Etik. Tak for input. Jeg havde den samme tanke og havde slettet det automatiske og prøvet helt forfra. Men nope. Men nu er jeg også hjemme fra ferie, så kan jeg håbe, at problemet er løst næste gang jeg taget af sted.
Jeg hedder Ernst Tursø.
Tlf. xxxxxx76
Min webmail fungerer ikke. Kan nogen hjælpe?

xxxxxx@post.tele.dk

Redigeret af Kasper: Fjernet personlige oplysninger
Omdømme 7
Badge +7
Hvad kan du ikke?

Du må ikke angive personlige oplysninger i dette forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)