Webmail Tdc

Har haft en Tdc mail i mange mange år. Har ringet 6 gange, men har fået det ene håbløse svar efter det andet. Kan efter sammenlægningen med Yousee, ikke komme ind på min Tdc mail. Jeg kan stadig modtage mails på min iPad på adressen, men kan ikke komme ind på webmailen og få fat i arkiverede mails, og få ryddet op. Kan ikke sende mails fra IPad. Yousee kan åbenbart ikke hjælpe, nogle gode råd til, hvad jeg skal gøre? Eller er løsningen at opsige alle vores abonnementer hos Yousee, har æret kunde siden 1976, men nu har jeg faktisk fået nok.

4 Kommentarer

Har du prøvet at gå frem efter denne vejledning?

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mail-til-login

Ja, desværre uden held. Den sidste jeg talte med, nulstillede mailen, og sendte ny password til indstillingerne. Det virkede, men så kunne vi ikke sende mails, den siger at kodeordet  er forkert. Og vi kan stadig ikke komme ind på Tdc webmailen. Så der er gået ged i det hele. Kan komme på en youmailen.dk, men den har vi aldrig brugt. Fik 3. Gang jeg ringede, den opmuntrende oplysning, at de ville slå de to mails sammen under et, så jeg kunne se Tdc og Yousee mailen under Yousee. MEN DET KAN JEG IKKE, DER MÅ DA VÆRE EN PÅ YOUSEE DER KAN FÅ DET TIL AT VIRKE, DET ER SGU DA IKKE ET RUMSKIB DER SKAL SENDES TIL MÅNEN.

Der er noget i det du skriver som ikke stemmer. 

Du har ret til en mailkonto pr. bredbåndsforbindelse. Det tyder på at din youmailen.dk alerede er tilknyttet dit bredbånds abonnement. 

Det tyder også på at du har en TDC-mailkonto, fra dengang man kunne oprette en gratis tdc-mailkonto.  Alle de kunder der har en sådan mailkonto har fået tilsendt en mail om at den ville blive udfaset fra okt 2010.  Det kunne tyde på at turen nu er kommet til dig for din tdc-maikonto, og at supporten har sendt dig ny serverlogin til din youmail.dk adesse. 

Jeg tvivler derfor på at du kan overføre en tdc mail til yousee, da du allerede har en.  Du er nød til at ringe til yousse igen. Spørg om de kan se din gamle TDC mailkonto.  Hvis de kan det kan du spørge om du kan få lavet den konto om til et basic abbonement til x-kr. om mdr.  Sidst jeg så prisen var det 47 kr. pr. mdr.   Du kunne også spørge dem om det ville kunne lade sig gøre at tilknytte din tdc mailkonto til din yousee-bredbånd, hvis de sletter din youmail.dk konto. 

Jeg ville dog anbefale dig at droppe den gamle tdc-konto og i atdet bruge youmail.dk kontoen. Den er jo gratis.   Du kunne også vælge at droppe begge youseekontoer og i stedet oprette en gratis mailkonto hos gmail eller hos microsoft eller et andet sted hvor man kan oprrette en gratis mailkonto. på den måde vil dit bredbåndsabbonement ikke har indflydelse på HVEM din internetudbyder er. 

Det var godt nok en længere forklaring. Gav det mening? 

Du må meget gerne give en tilbagemelding når du har besluttet dig til hvad du vil og har snakket med supporten. 

Er du kommet nærmereen løsning? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P