Webmail på Ipad og Iphone virker ikke??

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hejsa

Jeg har slavisk fulgt beskrivelsen herinde på siden mht opsætning af webmail på Ipad og Iphone, men jeg kan ikke få det til at virke Trist humørikon

Efter at have udfyldt alt og trykket Arkiver, kommer der et vindue frem, at brugernavn eller adgangskode er forkert, og det er de IKKE....

Kan du hjælpe med det?

Pft

Mamada

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Hvis du har fulgt det til punkt og prikke, må der jo være en fejl siden den skriver det. Du husker at logge ind med din mail, og ikke din TDC konto?

Jeg / vi kan heller ikke få mailen til at virke på ipad´en. 

"Kan ikke hente post

Brugernavnet eller adgangskoden til "pop3.mail.dk" er forkert."

Hjææælp

Det er det samme der sker for mig!
Jeg har en mail på TDC online og skal logge ind hver gang jeg vil tjekke min mail og ville gerne have dem push'et ligesom min arbejdsmail, men er i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre??
Jeg oplevede samme problem - men - det lykkedes, ved slavisk at følge opskriften.

Husk at brugernavnet er din mailadresse og adgangskoden er den, du bruger til mail.

Så nu har jeg både arbejdsmail og privat tdc-mail.

/BEL

Jeg kan heller ikke få min webmail oprettet på min IPAD - følger TDC instruktion. Kan se andre har samme problem men kan ikke se at nogen svarer med en løsning

Dime

Hej dime

Giver dig ret i, at det er frusterende at brugere der HAR fået hjælp til et problem, ikke gider melder tilbage eller hvis det er en trådopretter, ikke klikker på løst tråd, hvis et råd i tråden har hjulpet.

Det problem har jeg skrevet om her: Accepteret løst tråd.

Hvis du søger på "Ipad", er der løste tråde der dukker op, og som omhandler opsætning.

Jeg har også søgt på uløste tråde, og der er tråde imellem, hvor trådoprettere ikke gider melde tilbage, og det kunne jo godt tænkes at de er blevet hjulpet. . Jeg har bl. a. fundet denne, hvor BrianMose har fundet et par sider hos tdc. /t5/Telefoni-og-mobil/ipad/m-p/59405#M5710

MajaH: Jeg kan ikke se nogen steder, at Dime skriver, at det er frustrerende at bruger har fået hjælp til et problem og ikke melder tilbage???

Dime: Jeg har stadig ikke fået løst problemet og har opgivet næsten nu. Havde håbet på, at en TDC medarbejder havde meldt tilbage med en løsning, eller at det slet ikke kan lade sig gøre på deres mail...hmmmm, det er så irreterende!!!

@Mamada

Du skriver: "Jeg kan ikke se nogen steder, at Dime skriver, at det er frustrerende at bruger har fået hjælp til et problem og ikke melder tilbage???"

Det gør dime heller ikke. Dime skriver at han/hun har ledt i dette forum, og synes er det vanskeligt at finde en løsning, fordi der ikke er så mange løste tråde, men mange tråde der omhandler problemet.

Mit råd er derfor. prøv at skrive Ipad i søgefeltet, og læs  diverse tråde der omhandler problemet.

Frustrerende for andre eller ej, vi har ikke fået løst problemet, og uanset hvilken tråd jeg følger, kan jeg ikke se der er nogen løsning på problemet. At følge instruktionen slavisk, er det samme som at sige jeg ikke gør det ordentligt. Det gør jeg, jeg tjekker hvert punkt og dobbelttjekker. Uden resultat.

Jeg tror jeg er kommet til den konklusion, at det ikke lader sig gøre, så må gmail eller anden mail jo blive løsningen på det - gider ikke gøre så meget mere ved det.

Hav en god dag :-)

Jens_rikke

Indimellem kan det være svært at overskue at svare flere forskællige brugere i samme tråd. Selvom det lyder ens, kan løsningerne godt være forskællige. Du har højst sansynlig skrevet det rigtig, men der er også mange der siger det samme, nemlig at instruktionen er fulgt slavisk. Desværre er der eksempler på at der er skrevet komma i stedet for punktom, at der er glemt et a forand smtp, at der efter opsætningen ikke er lukket for programmet/telefone for at forandringer kan træde i kraft. Desværre er der også mange der tror at brugernavn og pasword er det samme som det tdc-login, som bruges til at logge på webmail og forum med. Det er det ikke.!

Ærgerligt at der ikke er nogen der har svaret på Electronic spørgsmål i 2. indlæg.

Jeg skriver derfor lige om det rigtige Brugernavn og Adgangskode en gang til:

Brugernavnet er som regel emailadressen og paswordet er det pasword du i sin tid fik/oprettede bredbånd.

Kan du ikke huske det pasword, kan du gå ind på din webmail under indstillinger - pasword, og der oprette et nyt pasword. Hvis du gør det skal du huske at et evt. postpogram på din pc, også skal have det nye pasword.

Hvis du evt. har et postpogram på din pc, kan du se dit brugernavn, ved at gå ind i egenskaber. 

Tak og håber du også får en god dag.
@Alle - Jeg håber, hvis en af jer får det til at virke, lige vil skrive et par ord her i tråden, eller mangel på samme. Jeg har desværre mistet overblikket i denne tråd, og håber derfor at andre vil komme med gode råd.

Lige til sidst:

ps: iMac har lagt en vejledning op. Måske kan den hjælpe.

/t5/Telefoni-og-mobil/kan-ikke-oprette-tdc-mail-p%C3%A5-iphone/m-p/78933#M6900

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

TDC mail på iPhone.jpg

Der er samme indstillinger på en iPhone og en iPad

Håber det hjælper

Mvh

Kære alle superbrugere

Det er lykkedes mig at få adgang til tdc - mail på Ipad og Iphone, ved at følge TDC anvisningen - men de installerede enheder 'snakker ikke sammen', hvilket betyder, at man skal slette post 3 steder....Nogen der ved, hvordan de kan samkøres?

Trine

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P